Gele Toetsen

vbimport

Ik heb een heel goed toetsenbord van mijn vader gekregen maar die toetsen zijn echt heel geel (volgens mij van het roken ofzo) weet iemand hoe je de toetsen weer wit kunt krijgen???

moet je van die cleaning doekjes gaan kopen in de plaatselijke compu winkel

mmmmmmmm ik durf wedden da zo een doekje iets minder kost dan een nieuw en veel beter keyboard hahaha :slight_smile:
gene zever zenne
een goe keyboard hebde al voor 300fr :slight_smile:

of ge kunt het wit schilderen

MaFd0n

Ik weet neit hoe je der aan gehecht bent maar anders doe je hem gewoon even in de was oftewel even je toetsenbord openschroeven en de electronica der uit halen en dan gewoon de toetsen enal in de was doen (wel even de volgorde van de toetsen noteren, als je ze nog niet kent). in ieder geval dit werkt vind ik dan het makkelijkst.

Of je moet je een nieuw toetsenbord kopen en voortaan je handen wassen, dit wil ook wel eens helpen :wink:

Greetz ReBoQ :cool:

je kunt al die toetsen er af halen en in een bakkie met sop doen. Laten drogen, en dan allemaal er weer op doen, maar onthoud wel de manier waarop ze er op zitten en op welke plek.

Volgens mij kun je inderdaad beter een nieuwe kopen, is ie nog stofvrij ook…

Dumpen die handel, ff een draadloze kopen :smiley:

:cool: Lathieza :cool:

Hallo daar,

Als ik het commentaar goed begrijp koopt iedereen een nieuw toetsenbord als het vuil is. Nou jongens en meisjes, ik kan mijn geld wel voor betere dingen uitgeven. Er zijn inderdaad doekjes te koop om een vuil toetsenbord weer als nieuw te maken. Persoonlijk gebruik ik een kunststofreiniger die ik zelf verdunt op het toetsenbord spay, laat intrekken en met een stuk keukenrol weer droog maak.

The Rising Hope

mag ik jullie vriendelijk verzoeken serieus te blijven, dit is nog steeds dutch serious questions & answers

Hoe lang/vaak zit je pa dan wel niet te roken man??!!

Bij mij blijven ze toch nog echt redelijk wit… Maar idd, oude 286 toetsenborden verkleuren idd eerder ???

Wel cool om de letters allemaal anders terug te zetten, en dan gewoon blind typen :slight_smile:

ja !!!
de nummertjes in de plaats van de letters
en de lettertjes ipv de cijfers

je kan er ook enkele tussenuit halen
en er eens spelletje van maken
welke letter ontbreekt :slight_smile:

Roken zegt ie hè!? Zit zeker vaak laat nog op Inet met de deur op slot of nie?! haha!
… vul maar in…
:stuck_out_tongue: LOL! :stuck_out_tongue:

of je laat er een keertje een bak koffie overheen gaan en dan werken er ineens een aantal toesten niet meer.

rara hoe kan dat nou??? :slight_smile:

Als de plastic egg verkleurd is door het licht (ja dat kan ja) dan krijg je hem NOOIT meer wit… of je moet gaan verven :smiley:

Maareuh als hij gewoon geel is door vuildigheid is de wasmachine een heel goed idee… maar 1 ding: doe die toetsen in een panty ofzow!!! Zorg dat ze niet los door de wasmasjien kunnen gaan tollen dat gaat niet goed dat kan ik je vertellen…

Noteer de volgende data in je agenda

17 juni… Vaderdag

5 december… Sinterklaas

25 december… Kerst

Oja en vraag aan je vader of hij wil stoppen met roken.
Anders krijg je straks weer zo’n vies ding.

Heb em maar verplaatst, was weinig serieus meer :wink: