Geld

vbimport

maakt geld gelukkig?

natuurlijk maakt geld gelukkig! :slight_smile:

Zeker weten van wel en het maakt het leven iets makkelijker denk ik zelf als ik zo om me heen kijk.:wink:
Het is in ieder geval handig als je het hebt.:slight_smile: :slight_smile:

geld maakt niet altijd gelukkig maar zonder geld kom je niet ver:cool:

ja :slight_smile:
maar in zekere zin dan
als je erg veel geld hebt, en je word genaaid door iemand en je denkt dat het een goeie vriend van je was
Dat geld maakt dan nie zoveel uit, maar je voelt je dan wel flink genaaid :slight_smile:

Originally posted by cartman_cdz
ja :slight_smile:
maar in zekere zin dan
als je erg veel geld hebt, en je word genaaid door iemand en je denkt dat het een goeie vriend van je was
Dat geld maakt dan nie zoveel uit, maar je voelt je dan wel flink genaaid :slight_smile:

Daarom is mijn vrouw mijn allerbeste VRIEND en blijft het lekker in de familie.:slight_smile:
Tja en (teveel) geld trekt altijd vreemde mensen aan.

teveel geld bestaat misschien wel maar ik ken heel veel volk en geen van deze heeft naar mijn maatstaven te veel geld. Moest ik nu een goede kennis van Bill Gates zijn ja dan liggen de zaken anders.
In ieder geval vindt dus ook dat geld gelukkig maakt

“Is jouw vrouw al naar de dokter geweest ?”

“Naar de dokter geweest ? Hoezo ?”

“Om het gat in haar hand te converteren voor de Euro natuurlijk!”

Je bent niet gelukkig als je alleen maar geld hebt en geen andere factoren in je leven. Maar als je een tekort hebt aan geld dan ben je ongelukkig. Volgens mij kan geld wel gelukkig maken maar niet alleen geld. Geld hebben is heel handig natuurlijk.

geld wel:) rijkdom niet:rolleyes:

Geld maakt niet gelukkig maar brengt wel blijdschap in het leven.
Voor bepaalde fotosessies krijg je echt vet betaald.

Daar kun je niet voor gaan werken bij de AH.
Andere brengen minderop, maar geven wel lol.

Van thuis uit ben ik altijd bijgebracht door ons Papa de waarde van het geld te leren kennen.

Voor mijn extra zakcenten heb ik ook moeten werken in de supermarkt.

Papa zegt zo leer je de waarde van het geld kennen.
Ook hij zegt dat ik teveel verdien met het modellenwerk.
Maar het is maar wat de gek ervoor geeft.

Ik ben gezegend met rijke ouders, maar bij ons thuis is het ook wel eens ruzie net als bij ieder ander.

Als je maar gezond blijft ( en ik kan het weten )

Sandra

Originally posted by cum-a-lot
geld maakt niet altijd gelukkig maar zonder geld kom je niet ver:cool:

Ik ben het met cum-a-lot eens…

Als ik veel geld had dan hoefde ik ook niet “illegale” dingen van internet te downloaden :slight_smile: maar dat ligt natuurlijk ook deels aan de achterlijke hoge prijzen van software en muziek fabrikanten :frowning:

“geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maakt ook geen geld”

Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel een boel :smiley:

Als ik een miljoen had en een huis kocht, daar 20 vette PC’s met een T3 Internet verbinding inzette, dan was ik zeker heel erg gelukkig ja.

Gelukkig = Geld + Liefde + X

Het enige constante in het leven is dat alles variabel is. En da’s X

Ik d8 al dat je met X wat anders bedoelde… (dat zie je vaak op videobanden staan XXX)

Voor mij is geld ook belangrijk, kun je alle dingen doen die je wilt, en dan ben je uiteraard gelukkig :wink:

Als je veel geld hebt, maakt het niet gelukkig. ALs je weinig hebt, maakt het wel gelukkig.

Ik heb op nee gedrukt, maar ik bedoel eigenlijk kweetniet

Geld draagt bij aan een gelukkiger leven.

geld moet je niet te grote waarde aan geven, tuurlijk is geld nodig, het gaat om hoe je je voelt. als je je goed voelt ben je gelukkig, dan heb in principe geen geld nodig, maar iedereen heeft andere dingen nodig om zich goed te voelen. geld is heel makkelijk te verkrijgen, het is net de vraag hoever je wil gaan om rijkdom te verkrijgen, in mijn mening moet je net zoveel hebben als je nodig hebt. in mijn geval een dak boven je huis, goed eten, liefde.

Originally posted by ciske
geld moet je niet te grote waarde aan geven, tuurlijk is geld nodig, het gaat om hoe je je voelt. als je je goed voelt ben je gelukkig, dan heb in principe geen geld nodig, maar iedereen heeft andere dingen nodig om zich goed te voelen. geld is heel makkelijk te verkrijgen, het is net de vraag hoever je wil gaan om rijkdom te verkrijgen, in mijn mening moet je net zoveel hebben als je nodig hebt. in mijn geval een dak boven je huis, goed eten, liefde.

sja en als je dus graag alle gameconsoles + nieuwste pc met nieuwste stuff op een breedbeeld projector van 4 bij 6 wil hebben omdat je dan pas echt gelukkig bent dan heb je niet genoeg geld (de meeste niet tenminste) om “gelukkig” te zijn! :wink: