Geld overschrijven naar Belgie?

vbimport

Help,

Ik moet geld overlaten schrijven naar een bank in Belgie, hoe gaat dat in zijn werk ?
Ik heb zelf giro en ik lees op die site iets van 20,= aan kosten voor een overschrijving.
Klopt dit of kijk ik verkeerd?
Kun je gewoon bv. zoveel Euro op je overschrijvingskaart vermelden en dan bij NAAR. gewoon naam en rek. nummer van die bank???
Wie weet hier meer van ??

deKIKker

Je kunt overschrijven in Euro.
Maar voor geldverkeer naar buitenland kunnen extra kosten in rekening gebracht worden.

Met creditcard heb je dit probleem niet, maar dan moet de andere kant dat wel accepteren.

Als jet het aandurft is per post wellicht goedkoper (en moeilijker te traceren).

Da_Taxman

Ik breng mijn geld altijd naar belgie of naar luxemburg heb af en toe last van de heren van de plukje kaal straat.

maar nu even serieus : ik heb girotel en kan daarmee overschrijven naar elke rekening die ik wil maar je moet inderdaad provisie betalen de euro is echt nog niet van ons allemaal. Dus advies ga het brengen in belgie is het goed toeven en je kan ook nog een lekkere pint nemen.
gr

Bedankt voor de vele tips DA_TAXMAN, een keer was wel genoeg
Ook jij Carvedude, bedankt.
Jullie moeten nu niet denken dat het over groot geld gaat, het is iets van 15 euro.
Daarom vindt ik 20,= kosten wel heel veel.
Als ik naar Belgie naar een bank ga, kan ik het dan zonder kosten storten op een nummer of zijn daar ook kosten aan verbonden, zal best wel.

deKIKker

hebben ze in belgie belasting dan :cool

gewoon opsturen, heb ik ook gedaan

The MAzTER