Geheugen

vbimport

hej allemaal

ik heb een vraagje ik kan bij een vriend van mij gehurgen krijgen voor een hele goedkope prijs hij zegt dat het een nieuw soort geheugen van 800 mhz is dat in de winkel 600 piek ik heb gecheckt dat klopt wel, maar mijn vraag is kan ik die laten draaien naast mijn andere geheugen van 1 128 133mhz en een andere geheugen van 256 133, dus zou ik die naast elkaar kunnen laten draaien.

greetz stratenboek

oja deze gegevens staan er op

0364804pt3c
10 29l6083
ibm 1452
007402270 Q

greetz stratenboek

Als het goed is bedoel je RAMBUS van Intel.
ALs je bord ervoor geschikt is, ken je het inderdaad gebruiken :slight_smile:

ik heb een amd 800 trouwens en een moederboard
jetway 771AS AMD Slot A atx moederboard + AC97 geluidskaart

Euh waar je het over hebt dat noemen ze RIMM geheugen… (ja van Rambus dat ja). Dat heeft een gigantische bandbreedte da’s waar en kan alleen met een P4 samenwerken…

Maarja de P4 is klote en het geheugen is veel te duur dus wat moet je ermee? :slight_smile:

Originally posted by stratenboek
ik heb een amd 800 trouwens en een moederboard
jetway 771AS AMD Slot A atx moederboard + AC97 geluidskaart

nee hier werkt dat geheugen niet op
werkt alleen op de nieuw P4 borden…
zou jij op jouw sys zowieso nix aan hebben aangezien
de rest van je systeem op 100 mhz loopt…

Schiet idd nie op! Heeft ook meer pinnetjes!!! :wink:
Je kan die gast beter om normaal geheugen vragen!!!

kan het wel op een pentium moederboard want die gast van wie ik het kan rkijgen zegt dat hij er al drie in zijn computer heeft zitten van dat nieuwe geheugen
greetz stratenboek

Dan vrees ik toch dat deze persoon uit zijn nek zwamt of een Pentium 4 heeft…

Want zoals al gezegd, het gaat hier om RAMBUS (RIMM) geheugen, dat is op dit moment de enige die op die snelheid kan draaien.
En wat heb je aan geheugen dat op 800 MHz draait als je bussnelheid max 266 MHz, of in de meeste gevallen 133 (opgevoerd 150) is…

Mijn advies…niet doen