Geheugen; schandalig goedkoop

vbimport

Tsjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge wat is dat geheugen momenteel goedkoop. 5 jaar geleden betaalde ik nog f 100,- per MB. Zo, dat moest ik ff kwijt.

ja, ik zie hier 256 mb DDR voor 167

Ja… het geheugen kost nu nog maar een 15% vd prijs van een jaar terug…

kan nu al 512mb dimms uithalen voor een 125 a 130 piek…

sja ik vraag me nou af hoe ver het nog gaat…toen ik paar maanden geleden voor MAAR 169 piekies 256MB Infinion geheugen kocht d8 ik dat het toen wel zen dieptepunt bereikt had maar inmiddels koop dat kutdimmetje alweer bijna voor de helpt! nie fun meer man! :stuck_out_tongue:

was die geforce drie ook maar zo goedkoop:(

Originally posted by wilma

wat moet jij nou met GForce 3 ?

lekka snel gamen misschien? :stuck_out_tongue:

een half jaar geleden kocht ik 128 mb voor fl145,- nu heb je er 256 mb de wereld is niet eerlijk maar het komt nu wel toevalig goed uit :wink:

tja, wat doe je der aan

Wees blij zou ik zeggen ! Liever heel goedkoop dan heel duur :smiley:

Originally posted by -=HeadLesS=-
sja ik vraag me nou af hoe ver het nog gaat…toen ik paar maanden geleden voor MAAR 169 piekies 256MB Infinion geheugen kocht d8 ik dat het toen wel zen dieptepunt bereikt had maar inmiddels koop dat kutdimmetje alweer bijna voor de helpt! nie fun meer man! :stuck_out_tongue:

OPLICHTER…

Ik heb 175,- betaald :stuck_out_tongue:

Originally posted by phrozeman
[B]

OPLICHTER…

Ik heb 175,- betaald :stuck_out_tongue: [/B]

heb het over 256…jij hebt 512 van me gehad heh! :stuck_out_tongue: :wink:

oke de gewonen ram is supergoedkoop maar ga eens op zoek naar ram voor in een compaq te steken da zijn de prijzen van vroeger:(

Ik weet nog wel dat die 64mb bankjes 2 HCC’s geleden gewoon voor meer als 200 piek over de toonbank gingen! En dat was op een beurs!
Maar ja, wij zouden geen nederlanders zijn als we niet zouden klagen hè! Dat zie je nou wel weer; klagen we niet dat het te duur is, dan klagen we wel dat het te goedkoop is! LOL! :stuck_out_tongue:

Originally posted by RaSta
oke de gewonen ram is supergoedkoop maar ga eens op zoek naar ram voor in een compaq te steken da zijn de prijzen van vroeger:(

Die Compaq dingetjes zijn Pc-100 die zijn zo duur niet hoor.
zijn geloof ik net zo goedkoop als de PC-133 DIMMS

Originally posted by The Sorcerer
zijn geloof ik net zo goedkoop als de PC-133 DIMMS

Ze zijn ietjes duurder. Zeg maar 25%

Maar ja wat is nu 25% van bijna niets :smiley:

Originally posted by Pyromaniac
[B]
Ze zijn ietjes duurder. Zeg maar 25%

Maar ja wat is nu 25% van bijna niets :smiley: [/B]

niets + bijna niets = iets :stuck_out_tongue:

Naja die Compaq geheugen is idd nog wel ietsjes duurder en net als het laptopgeheugen en zeker als je speciaal het sony-geheugen nodig hebt…voor 512 kan je dan toch een leuke AMDproc kopen hoor! :stuck_out_tongue:

Nah omdat iedereen zo zeurt…heb ik mezelf bereid gevonden om mijn rekening open te stellen voor het door jullie gevoel te weinig betaalde geld. Dus vind je dat je genaaid ben omdat het nu zo goedkoop is, koop geheugen en stort het prijsverschil met vorig jaar dan op mijn bankrekening. Heb jij weer lekker veel betaald en voel je je weer echt Nederlander…altijd wel weer wat te kankeren :wink:

Originally posted by Euphoria
Nah omdat iedereen zo zeurt…heb ik mezelf bereid gevonden om mijn rekening open te stellen voor het door jullie gevoel te weinig betaalde geld. Dus vind je dat je genaaid ben omdat het nu zo goedkoop is, koop geheugen en stort het prijsverschil met vorig jaar dan op mijn bankrekening. Heb jij weer lekker veel betaald en voel je je weer echt Nederlander…altijd wel weer wat te kankeren :wink:

en je rekeningnr. is?:stuck_out_tongue:

jeps lekker goedkoop dat geheugen waarschijnlijk dat er deze week of volgende week een dimmetje van 512 mb bij komt…
kost nl. nog maar 105 DM :slight_smile:

Originally posted by xian
jeps lekker goedkoop dat geheugen waarschijnlijk dat er deze week of volgende week een dimmetje van 512 mb bij komt…
kost nl. nog maar 105 DM :slight_smile:

Laat jet het overvliegen voor een mijer vanuit duitsland? :stuck_out_tongue: Anders is die Euphoria zo binnen…en das nou ook weer nie de bedoeling heh! :wink: