Geheime webpages

vbimport

Met welke tool kun je geheime webpages op een normale website hacken ?

Eh, geheime webpagina’s?! :confused:
Bedoel je soms een webpagina die op een domein staat maar waar geen link van te vinden is op dit domein?
Snap het ff nie helemaal, zal wel aan mij liggen! :wink:

Ja en hoe wil je dat gaan doen?

Als er al geheime links bestaan op een site hoe weet jij dan op welke site?

Of wil je elke site gaan afzoeken op internet om te kijken of er nog geheime sites zijn

Ik denk niet dat er van zulke sites bestaan :slight_smile:

Hij bedoelt pagina’s waar je geen xs toe hebt (van: U hebt geen toegang tot deze pagina)

Als je bijvoorbeeld in dirs wil kijken van sites zoals tripod of andere gratis aanbieder krijg je vaak zo’n error

gewoon hakken dus eigenlijk? is wel te doen hoor…als je weet waar een site op draait kan je ook EZ-er weaknesses ontdekken!
hoe heette die site ook al weer…oohja netcraft

alleen heb je dan nog ff de site nodig waarop staat wat de zwakke punten zijn van elk besturingssysteem :stuck_out_tongue:

denk ook aan java beveiliging, flash shit, etc

elke beveiliging is anders enzo, en anders te passeren ook

ene ook moeilijker dan andere, maar check neworder.box.sk daarvoor ofzo, of astalavista.box.sk hacking stuff related sites

Bedoelt Leetje toevallig sites die er niet lijken te zijn maar er toch zijn? Zo ben ik eens op een warez pagina terecht gekomen die alleen maar een wit beeld had. Bekijk je nu de HTML van deze site (www.weetiknietmeer.com/index.html) dan bleek dat je ergens op een . moest klikken die ze dezelfde kleur als de background (wit) hadden gegeven…

Originally posted by Dee-ehn
Bedoelt Leetje toevallig sites die er niet lijken te zijn maar er toch zijn? Zo ben ik eens op een warez pagina terecht gekomen die alleen maar een wit beeld had. Bekijk je nu de HTML van deze site (www.weetiknietmeer.com/index.html) dan bleek dat je ergens op een . moest klikken die ze dezelfde kleur als de background (wit) hadden gegeven…

SOms kun je dan ook alles selecteren met de muis (links bovenin gaan staan, linker muisknop klikken en dan slepen naar rechtsonder), dan zie je ook tekst die bijvoorbeeld dezelfde kleur heeft als de achtergrond en ook dat soort 1-pixel plaatjes (omdat explorer nu eenmaal daar een soort rand om heen zet automatisch)

Op sommige webpages heb je login en pass nodig.
Een paar jaar geleden waren sommige van deze sites niet goed beveiligd en kon je door /member of iets dergelijks in te typen op de site komen. Helaas dat gaat niet meer.
Bij neworder vond ik ooit een dergelijk tool maar helaas, heb hem niet meer.
Bv op www.schellinger.net bevind zich ergens een canal+ webcam waar geen link voor is. Maw www.schellinger.net/weetiknietcam