Geforce2 / Hauppauge WinTV

:confused:
I krijg geen beeld uit de Hauppage tv/fm kaart
radio werkt goed. TV kanalen zoeken ook, denk ik , er komen teminste TV kanalen in de lijst. echter zonder beeld , geluid is er wel.
Nieuwste software en drivers genistalleerd, maar het lukt niet.

wie weet raad ??

Windows xp nl
Asus moederbord met een p3 500Mhz
NVidia Geforce2 Mx 400 (64Mb)
Hauppauge WinTv -PCI-FM (Model 718)

instaleer directX eens opnieuw waarschijnlijk is er iets mis met je direct draw instellingen.

Ik heb directx 8.1 opnieuw geinstaleerd maar erveranderd niets… helaas.

He,

Heb je het goede signaal type geselecteerd ( PAL )?

Grtz

Ja ik heb PAL gebruikt. Standaard = PAL-BGHIDK, maar PAL-M, PAL-N en Pal-NLOMBO heb ik ook geprobeerd . Ik neem aan dat de standaard instelling PAL -BGHIDK juist is.
Ik begin er inmiddels wel een beetje moe van te worden.:rolleyes:

Ik had hetzelfde probleem met driver versie 3.27, heb dan versie 3.17 gedownload van de hauppauge drivers en daarmee werkt het perfect.

Op de website van hauppage kan ik geen oude drivers vinden. Waar heb jij hem vandaan?

http://hauppauge.lightpath.net/software/wdm/wdm317_19299.exe

:slight_smile:
Eindelijk werkt dat ding. Alles geprobeerd ook de oude drivers, maar niets hielp.
Toen ben ik PCI kaarten gaan wisselen. Nu zitten al mijn slots vol dus het werd een hele stoelen dans. maar uiteindelijk werkt alles weer incl. de TV Kaart :-))

Ieder bedankt voor de inbreng , ook de mailers

bedankt groeten Jan

Dat dacht ik op dat moment tenminste. Blijkt de netwerk kaart het niet te doen, zat mijn vriendin zonder internet en e-mail. Ben ik weer begonnen met alle kaarten te herschikken (6 kaarten 6 PCI slots)
Hoe ik het ook doe er blijft een kaart die het niet doet. Meestal is dat een kaart die in slot 5 of 6 zit. SCSI moet in 1,2 of 3 anders doet hij niks. Netwerk kaartjes moeten ook in 1,2,3.of 4. Het is nu zo dat (bijna) alles het doet.
Het probleem zit in de geluidskaart (SB 128) mijn radio/tv kaart heeft wel geluid (line in) maar mijn systeem geluiden doen het niet. Alle kaarten werken correct en geven geen conflicten.

Wat is hier aan te doen?

Groeten jan