Geforce 4600

vbimport

momenteel heb ik een Asus geforce3 TI 500 deluxe.
Die heb ik vandaag verkocht.
Ik zou nu graag een geforce 4 4600 willen kopen.

Kan er mij iemand zeggen welke merken deze kaart al verkopen, ik ben op de site geweest van guillemot maar daar staat er nog gene.
Bij Asus wel maar daar vind ik de prijs niet van.(kzou het in euro willen weten)

Weet er iemand van meer??

LINK! Maar denk erom het forum zuigt daar! :wink:

Ik weet niet of jij een beetje van OC’en houdt… maareuh indien dat het geval is, zou ik je willen aanraden een 4200 (komt binnen enkele dagen uit) of een 4400 te kopen, aangezien die beiden erg makkelijk naar 4600 te klokken schijnen te zijn… en dat voor veeeeel minder geld…

Persoonlijk wacht ik op de 4200, die zou standaard al te OC’en moeten zijn naar 4400 (gewoon met de drivers!) en met een heel klein beetje extra koeling (passieve koeling op het geheugen) tot de 4600. En dat voor minder dan de helft van het geld wat de 4600 kost!

Maareuh pin me nergens op vast, ik heb het ook op het web gelezen en (nog) niet geprobeerd :wink:

Originally posted by Wookie

deze link is inderdaad HEEL handig
Bedankt

Originally posted by snowie
[B]

deze link is inderdaad HEEL handig
Bedankt [/B]

Your welcome! :smiley:

Originally posted by Wookie

Goh~! dat ziet er goed uit! Alleen jammer van die mensen daar!:wink:

kheb hem besteld, het is geen 4600 geworden (scheelt inderdaad enorm met de 4400).

Het is een Asus geforce4 8440 TD (de deluxe versie is hier nog niet te verkrijgen)

Wat ik niet versta is dat mijn huidige Asus geforce 3 TI500 deluxe hier nog 575€ kost en voor die geforce 4 moet ik 470€ betalen??? snappie?