GeForce 3 Kickzz azzz! :)

vbimport

Ik heb net een GeForce 3 kaart binnen en effe Quake 3 zitten spelen!

AMAZING vet relaxte framerate en tering hoge resoluties

Aanrader voor iedereen!

Aanrader voor iedereen die de Lotto heeft gewonnen…

Mijn vraag: hoe is de 2d kwaliteit?

Welk merk Geforce3 is het, waar gekocht en voor hoeveel?

(Volgens mij heb je geld te veel)

Ik denk niet dat het op dit moment zijn geld al waard is. Alle nieuwe functies die de Geforce 3 aan boord heeft worden toch nog niet ondersteund door de recente games. Dus waarom nu al (te veel) geld neertellen voor hardware die pas binnen een tijdje deftig wordt ondersteund en die tegen dan ook weer goedkoper zal zijn.

greetz

veel verschil zit er niet op met een geforce 2 ultra, dat heb ik zelf mogen bewonderen, wanneer de toekomstige spelletjes de basis structuren van directx 8 gaan ondersteunen, dan komt deze kaart tot zijn recht, maar dan staan er weer nieuwe kaarten te dringen (Ati Radeon 2, Geforce 4 , Kyro II :wink: )

Best goed dat nvidia wat concurrentie krijgt, want anders bleef iedereen zitten mijn zijn tnt 2 ultra :wink:

veel te duur die geforce !!
ik ga geen 1300 piek betalen voor een video plankje
ik blijf liever bij ati, goede beeld kwaliteit voor een redelijke prijs

:):slight_smile:

/me zweert bji zn Geforce 2 GTS met tv-out. Goed kaartje voor een redelijke prijs.

Nou hij reageert niet meer.
Volgens mij heeft hij zijn GF3 helemaal niet.
Hij is nu aan het zoeken welke GF3 er op de markt in NL uit is ;))

GeForce 3 ach allemaal leuk en aardig maar nu 1300 piek neertellen en over een half jaar is er een geForce 4 uit, met weer een weer iets hogere framerate. Weinig nut heeft het denk ik

Ja veels te duur… Ik ga een kyro II kopen als ie uit is. (als ik dan nog geld heb teminste :slight_smile: )Dat is pas een veel beloved kaartje met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Teminste dat zijn de verwachtingen.

:slight_smile: de verwachtingen…

Originally posted by whatever
Ja veels te duur… Ik ga een kyro II kopen als ie uit is. (als ik dan nog geld heb teminste :slight_smile: )Dat is pas een veel beloved kaartje met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Teminste dat zijn de verwachtingen.

als je de makers van unreal 2 moet geloven niet, zij boren die kaart de grond in en vergelijken hem met een tnt 2 ultra