Geforce 2 MX te koop!

vbimport

Ik heb nog een hercules 3d prophet 2 MX liggen met blue orb erop en thermaltake heatsinks. Hij is dus behoorlijk te overclocken :stuck_out_tongue: Bied hier maar of stuur een mail naar michel_psv@wish.nl

noem eens een bedrag

Is dit trouwens een vette kaart mede freakers??? of kan ik dasn beter een andere kopen???

ben in het bezit van een voodoo3 :frowning: tja weet het

Nou als je een voodoo 3 hebt dan is dit wel een leuke kaart om die voodoo 3 te vervangen. Maar je moet zelf maar een bedrag noemen want ik wil gewoon kijken wat iedereen er voor wil geven. Waarschijnlijk verkoop ik hem wel. Wil namelijk een geforce 3 hebben!!

tja je draait er wel een 1024x768x32 mee in de meeste games, vermits je een beetje cpu hebt…

Originally posted by Dee-ehn
tja je draait er wel een 1024x768x32 mee in de meeste games, vermits je een beetje cpu hebt…

Dat doet een voodoo ook wel hoor… (16 bits dan wel helaas)

Je kunt max payne inderdaad wel draaien met een voodoo 3 maar als je alles hoog zet dan toch niet meer. Ennuh wil er nou iemand mijn kaart kopen?

Originally posted by michel-008
Je kunt max payne inderdaad wel draaien met een voodoo 3 maar als je alles hoog zet dan toch niet meer. Ennuh wil er nou iemand mijn kaart kopen?

Rustig rustig je post staat net op het bord, moet je er zo snel vanaf ofzo??? bij kameraad uit de pc getrokken he?? :wink:

Ik heb hem nog steeds dus bieden kan nog altijd!!

50 € inclu verzending naar Belgie.

heb je hem nogsteeds?

10,- Lijkt me wel redelijk.

Ik geef je er wel Fl 15,- voor!
Of wil je hem ruilen tegen een spindeltje cd’s? :stuck_out_tongue:

At Hercules’ website, the 3D Prophet II MX 400 is priced at $99, while the 3D Prophet 4500 retails for $149. However, a quick look around the web reveals that both cards can be bought online for around $95. Conversely, if both cards are priced the same, it’s difficult to justify purchasing the MX 400 board, as it’s outperformed in most cases by the Kyro

hmm

90 piek incl verzendkosten nederland maak ik ervan

Nou , moet je 'm nog kwijt of is ie al weg ?

100,=

heb je hem nog ?
2000BF (inclusief verzending to belgium)