Geflood

vbimport

ik werd gisteren geflood door een IP adres
ik denk dat jullie liever nie hebben dat ik dat IP hier ga posten

Maar daardoor kon ik gvd de hele avond niemeer op internet
Nou kan ik wel tegen een geintje maar zulk soort dingen flik je dus nie bij mij :slight_smile:

Dus wat kan ik het beste doen?
Hem terug laten flooden zodat ie voortaan nooit meer normaal ken internetten of gewoon simpelweg de abuse mailen?

Hier zal al vast wel iemand ervaring mee hebben dus nog iemand tips? :slight_smile:

je kan hem terugflooden
je kan klacht neerleggen tegen hem, bij zijn ISP provider
of je kan ff kijken van wie het IP adress is, hier dan weet je misschien van wie het is :slight_smile: indien die link niet werkt het progje neotrace pro 3.0 ergens downen, en dan zelf de nodige stappen ondernemen.

Originally posted by cartman_cdz
[B]

maar zulk soort dingen flik je dus nie bij mij :slight_smile:

[/B]

Scheinbaar wel :slight_smile: dus

Maar IDD niet leuk :frowning:

No hard feelings

mrDJ
PSX-HOME

Post die IP maar… :cool:

beter … stuur het naar zijn ISP een week later opnieuw ( datum etc. veranderen ) week daarna nog eens en daarna nog eens

maw byebye internet for that guy >|)

Nou ik zou zeggen flood um terug en hard :cool:
Btw, als je geflood word vanaf een box ofzo dan kun je wel de provider mailen maar heeft weinig nut denk ik. Want dat is dan geen provider als @home, Chello etc etc. (Nee, Casema noem ik geen provider) Maar geef mij dat ip eens :slight_smile:

eerst en vooral eens kijken of hij netbios sesion ondersteuned ( hogstwaarschijnlijk niet hoor ) maar als dat het geval is > edit autoexec.bat format c:

of haal een HD-killer ( heb hier ergens een gepost dacht ik ) en execute … THAT’LL LEARN THE MOTHAFUCKA :wink:

MaFd0n