Geflitst?

vbimport

Ik reed zonet van Brunssum naar Landgraaf (voor de mensen die in deze buurt bekend zijn) over de zgn "slingerweg".

Opeens zag ik achter me vanuit de struiken 2 korte flitsen, met een tussenpauze van ongeveer 1 seconde.

Geflitst? Ik weet het niet... op het net kan ik niets over deze controle vinden, maar wat zou het anders moeten zijn...

Ik vraag me dan ook af waarom... op het moment dat ik op de teller keek was mijn snelheid (volgens de meter) 80km/h (toegestane snelheid).... wellicht 80,5 maar dan heb je het ook gehad...

Wordt er op zo'n kleine marges al geflitst?? Zou wel erg lame zijn...

/me baalt behoorlijk... en dat op mijn verjaardag... :frowning:

Correctie marge is 3%, met een minimum van 3 kilometer per uur.

Het kunnen kinderen zijn die een flauw geintje uithalen, het kan ook zijn dat de maximum snelheid tijdelijk is aangepast in verband met bijvoorbeeld werkzaamheden.

Originally posted by Da_Taxman
[B]Correctie marge is 3%, met een minimum van 3 kilometer per uur.

[/b]

Daar zou ik volgens mijn meter dus onder moeten zitten…

Het kunnen kinderen zijn die een flauw geintje uithalen, het kan ook zijn dat de maximum snelheid tijdelijk is aangepast in verband met bijvoorbeeld werkzaamheden.

Kinderen waren het zekers niet (redelijk gevaarlijke weg door een bos) en werkzaamheden waren het ook niet… dat weet ik zeker…

mischien zijn het wel aliens :slight_smile: was gewoon even terug gereden om te kijken wat het was

Gatso IS bezig met nieuwe apperatuur te testen… maar dat gebeurt dacht ik meer rondom de grote steden. Dus wat ze tussen Brunnsum en Landgraag te zoeken hadden… lijkt me niet waarschijnlijk…

Het kan ook nog gewoon een of andere reflectie zijn natuurlijk van iemand die het fijn vindt Dee-Ehns te bekijken via een verrekijker.

Een andere mogelijkheid is dat je geschaduwd en bespiedt wordt omdat de BSA je eindelijk denkt de pakken te hebben … maar dan zouden ze je huis (met inhoud) fotograferen en aangezien dit in je auto was … acht ik dat ook hoogst onwaarschijnlijk

Dan kan het nog een natuurfotograaf zijn die toevallig een of ander beest aan het fotograferen was in zijn natuurlijke omgeving met een snelle camera. Dat er dan toevallig net iemand langsracet , kan die gast ook niks aan doen.

En heel misschien … heb je een STALKER !

check hier ff om te zien wat de boetes zijn mocht je te hard hebben gereden, geflitst zijn etc.

Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken… je reed nog binnen ‘de marge’ !! Mocht je toch een boete ontvangen bezoek dan ff deze site… staat nog wel wat handige info.

En anders… check mn avatar!!!

zat je haar wel goed??:wink:

Was het geen grap van een paar jochies met een flitser van een fotocamera. Zoiets dergelijks stond nml laatst in de krant en aangezien voorbeeld doet volgen…

Originally posted by Leetje
Was het geen grap van een paar jochies met een flitser van een fotocamera. Zoiets dergelijks stond nml laatst in de krant en aangezien voorbeeld doet volgen…

spuit 11…:rolleyes:

Originally posted by Da_Taxman

Originally posted by Leetje
Was het geen grap van een paar jochies met een flitser van een fotocamera.

deja vu :wink:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

spuit 11…:rolleyes: [/B]

Originally posted by Smart@$$
[B]

deja vu : [/B]

Sorry,sorry,sorry,

Had de replies niet goed gelezen…
Zal nooit meer spuit vu posten.

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik reed zonet van Brunssum naar Landgraaf (voor de mensen die in deze buurt bekend zijn) over de zgn “slingerweg”.

Opeens zag ik achter me vanuit de struiken 2 korte flitsen, met een tussenpauze van ongeveer 1 seconde.

Geflitst? Ik weet het niet… op het net kan ik niets over deze controle vinden, maar wat zou het anders moeten zijn…

Ik vraag me dan ook af waarom… op het moment dat ik op de teller keek was mijn snelheid (volgens de meter) 80km/h (toegestane snelheid)… wellicht 80,5 maar dan heb je het ook gehad…

Wordt er op zo’n kleine marges al geflitst?? Zou wel erg lame zijn…

/me baalt behoorlijk… en dat op mijn verjaardag… :frowning: [/B]

Ze waren gewoon foto’kes aant maken van u, en ze willen die naar je opsturen, voor je verjaardag geschenk :wink: , is wel een beetje laat, maar beter laat dan nooit :cool: