Gefeliciteerd Dee-ehn

vbimport

Gefeliciteerd Dee-ehn, met je nieuwe status.
Eerlijk verdiend en nu moet je je nog beter gedragen en je titel waarmaken :wink:

Hmmm, dat wilde ik net doen, maargoe :wink:

We hebben dus Dee-ehn toegevoegd aan de admin lijst. Ik denk dat hij bij jullie wel bekend is, zowel als nieuwsposter en als mede forummer. Dee-ehn is hier een vertrouwd gezicht, en ik kan me niet voorstellen dat er mensen tegen zijn benoeming zijn, maar zowel, dan hoor ik het graag ! :slight_smile:

Dit bewijst overigens ook maar weer dat mensen die veel voor onze site doen, ook onze waardering krijgen, als is het dan maar op deze manier :wink:

Overigens wil ik G@M3FR3@K ook een warm hart toedragen, Dee-ehn en hij zijn onze 2 beste nieuwe binnenkomers vind ik persoonlijk !

gefeliciteerd.

Gefeliciteerd :slight_smile:

hmmm en RDJ134 niet te vergeten :wink:

Originally posted by DoMiN8ToR
[B]Hmmm, dat wilde ik net doen, maargoe :wink:

[/B]

Zei het op IRC ook al, je moet sneller zijn dan Domi…en ik heb nog even gewacht ook :wink:

van mij ook proficiat
aan beide medefreakers !!!

Ik zal dan ook maar mijn wensen overbrengen aan Dee-Ehn maar ook aan de ganse Cd-Freaks groep voor het onderhouden en up-to-date houden van deze schitterende site.

Thanks guys :wink:

gefeliciteert maar hoe word je status bepaalt dan:p

gefeliciteerd! je bent het waard denk ik…

Hee Dee-ehn, gefeliciteerd. Dat je nog vele posts mag maken voor de Club;)

Originally posted by flits
gefeliciteert maar hoe word je status bepaalt dan:p

Don’t even go there! :wink:

Ja gozer, van mij natuurlijk ook hartelijk gegund!!!
:wink:

Dus nu geen gekut meer hè! :stuck_out_tongue:

Heeey.
Van harte gefeliciteerd met je status!! :slight_smile:
Ik had al een heel vrolijk berichtje van je bij icq, maar hier feliciteer ik je nog maar even xtra.

welcome to da club!

Gefeliciteerd met het behalen van die status Dee-ehn en G@M3FR3@K!! En mijn mening en alle mede CD-Freakers dat jullie een goeie inbrengen hebben binnen CD-Freak dus die status is jullie van harte toe vertrouw.

Succes ermee!!

Originally posted by DoMiN8ToR
Overigens wil ik G@M3FR3@K ook een warm hart toedragen, Dee-ehn en hij zijn onze 2 beste nieuwe binnenkomers vind ik persoonlijk !

Zij roeleren wel aardig ja! :wink:
Dus beide van harte gefeliciteerd!! :cool:

Is goed Tax zal ik doen :wink:

Maareuhhhhh danke voor alle felicitaties ik zal me kostelijk amuseren :slight_smile:

congrats :slight_smile:

congratz admin zijn roelt;)