Geen ondertiteling na geripte DVD

vbimport

Hallo mensen ik hoop dat hier veel mensen zijn die veel ervaring hebben met het rippen van DVD’s. Ik heb namelijk een vervelend probleem:

Ik gebruik Smartrippper voor het kopiëren van *.vob-files en de *.ifo files. Dit gaat goed… Bij het omzetten naar mpeg gebruik ik: FlaskMpeg. Alle instellingen heb ik goed denk ik zo en wanneer de nederlandse ondertiteling wil hebben moet ik de ifo-file flashen met de goede ondertiteling. Dus doe ik: dutch. Als ik dat gedaan heb en ik laat de boel omzetten zie ik tot mijn stomme verbazing dat ik alleen beeld en het geluid heb! Dus geen ondertiteling. Terwijl ik als extra instelling: bij instellingen als taal: Nederlands heb gekozen. Mensen wat die ik verkeerd?

De ene keer gaat het wel goed en de andere keer verdomd hij het. Zijn er mensen met een suggestie of goede tips en of oplossingen?

Bij voorbaat mijn grote dank hiervoor!

Helaas! Soms lukt het idd wel en soms nie! :frowning:

Maar waar ligt dat in godsnaam aan? Ik kan de reden namelijk niet bedenken… Iemand anders nog een oplossing?

Elke dvd is verschillend en eist een andere riptechniek.

Alle dvd’s zijn verschillend. Als je 10 DVD’s wilt rippen met 1 programma, kan ik je bijna verzekeren dat er 4 dvd’s bij zijn die moeilijk gaan doen. Je moet uitvinden welk programma het beste bij je dvd past.

Waarom?

Alle niewere DVD’s zijn beter ge-encodeerd als de oudere generaties dvd’s. Omdat platenmaatschappijen programma’s zoals DECSS al kennen. En dit programma gaan omzeilen met nieuwe beveiligingen. (DECCS is een goed programma hoor, en werkt heel goed met oudere generaties DVD’s, maar heeft moeilijkheden met de nieuwere generaties).

Kortom:
Probeer een ander programma, en misschien werkt het dan wel?

mrDJ

hebk nie echt probs mee met dat …
tipje : gebruik makefilm progie :smiley:
da mixt low en fast motion met elkaar en krijg je een perfecte kwaliteits rip :slight_smile:
eerst met flask een low en high motion rip maken
credits ff appart rippen op lelijk beeld en alles mixen :smiley:
perfecte dvd rips beter zelf dan vira ect … :smiley:

En waar ken je dat progje Makefilm halen?!

Ken08, ben je dan niet dubbel zo lang bezig om een DivXje te maken?? :confused:

:cool: Lathieza :cool:

Hiero.

Gewoon op DivX Digest?! Ow, had em daar nog nooit gezien! :slight_smile:

check ff hier voor die mixed low en high motion MM4 rips :

http://www.digital-digest.com/nickyguides/makefilm.htm

kan je perfecte ripz mee maken hoor :slight_smile:
duurd idd wel iets langer

Hey jongens bedankt voor jullie reakties ik zal het eens proberen! Is een ondertiteling nu gegarendeerd? Ik doe mij best…

Greetings from here,

F.K.

nee, de ondertiteling is niet gegarandeerd, voor ondertiteling zou je eigenlijk nog is apart moeten doen, daarvoor mooet je ff kijken bij www.divx-digest.com
bij software/subtitles
daar vind je wel iets