Geen internet met nieuwe 3d kaart

vbimport

Ik heb een nieuwe geforce 2mx400 3d kaart gekocht hij doet het perceft goede kaart etc etc. Alleen als ik wil gaan surfen moet ik standaart vga kaart in windows instellen. Want als ik de geforce 2mx400 laat staan dan krijg ik geen data binnen en wordt ik naar een paar min gekickt. Terwijl als ik std vga kaart instel het perfect gaat. Ik werk met win ME en het is een standaard geforce 2MX400 kaart.

Zou denken dat het ofwel een software conflict is tussen de software van de videokaart en die voor je internet.

Misschien een IRQ conflict waardoor beide niet samen gebruikt kunnen worden (modem/ethernetkaart in het slot direct onder de videokaart misschien?)

Ik heb gecheckt het is geen irq conflict. Bedankt.

Maar ik zal eens norton system works draaien want in 16 kleuren ziet het er echt niet uit. Misschien is het wel een andere software foutje ik zat eerst in hardware te denken maar aangezien de kaart het voor de rest wel goed doet zal het dat wel niet zijn.

Toen ik dit probleem las moest ik ook gelijk aan een IRQ probleem denken maar als jij zegt dat dat ok is dan raad ik je aan eens te tjekken of je wel de nwste drivers gebruikt voor beide kaarten. (en zo ook of je wel de juiste gebruikt; nie 98-drivers onder ME ofzo…)

Dus ff nwste drivers downen voor beide kaarten en voor de zekerheid die modem/adapter in een ander slot steken.

“You Never Know”, zeggen de fransen altijd! :slight_smile:

Ik heb die modem in andere pci slot gezet nieuwe drivers etc etc. Hij fucked nog steeds op. Damn misschien istie alleen geschikt voor ati video kaarten ofzo ? Ikheb maar modem omgewisseld met een andere pc. En die doet het perfect als mijn geforce 2MX400 heb geinstalleer. Hoezo Vaag ? Anyway thx voor de hulp.