Geen flinstones meer :(

vbimport

In zijn huis in Hollywood is de striptekenaar en tekenfilmmaker William Hanna overleden. Hij was, samen met zijn compagnon Joe Barbera, de schepper van wereldberoemde strip- en tekenfilmfiguren als de Jetsons, Yogi Bear, Huckleberry Hound en Tom and Jerry en de Flinstones.

In de jaren zestig en zeventig waren de tekenfilms van Hanna wekelijks op de Nederlandse televisie te zien. Vooral de Flinstones waren erg populair. William Hanna was 90 jaar.

Shit man was net zo leuk :)…

Greetz

Madmaxy

Ja ik las het is wel kut maarja… Cow & chicken rulez :slight_smile:

Daar word mijn pis toch echt niet lauw van hoor… :frowning:

Als dit IRC was had ik je gekicked, djrolo…
Een beetje respect voor deze man? Hij is een van de twee vaders van zo’n beetje alle Cartoon Network tekenfilms…

tsss, dat jij daar niet naar kijkt betekend nog niet dat de rest er niet naar kijkt…

Die cartoons roeleerden echt wel man! Ik spijbelde altijd de 1e paar uur om ze te kunnen kijken!!! :slight_smile:

Tja spijbelen doe ik niet, maar ik ben ook nog steeds Tom & Jerry fan :slight_smile:

Jammer jah
Al kijk ik ze nooit meer vroeger was ik ook groot fan :wink:

Originally posted by PHPMarcel

tsss, dat jij daar niet naar kijkt betekend nog niet dat de rest er niet naar kijkt…

Ja, sorry hoor Marcel :frowning:

Ik zei toch ook dat MIJN pis er niet lauw van werd, dus ik sprak voor mezelf en respecteer jullie tekenfilm drang heus wel :wink:

Al kijk ik ze nooit meer vroeger was ik ook groot fan

Hoe oud ben je dal we niet Cartman :D:D:D…

hoezo komen ze nie meer op tv whe whe whe whe whe whe whe

ja ik hoorde het op tv…
best erg, want die man heeft hele goeie tekenfilms gemaakt…