Geen DYNAMO! PINKPOP?

vbimport

Ik lees net dat Dynamo afgelast is wegens MKZ… zou Pinkpop hetzelfde gevaar lopen?? Ik hoop maar niet… alhoewel Pinkpop ver buiten het gebied van MKZ wordt gehoden vrees ik het toch wel een beetje… :frowning:

Boeien :slight_smile:

Ja egg wel we zitten ons al een jaar lekker te verheugen op Pinkpop enzow en nu zou dat verpest worden???

Ik hoop het echt niet anders kan ik niet genieten na mijn examens naar die fucking lekkere muziek daaro ik wil gewoon dat Pinkpop door gaat gewoon die hele zooi enten klaar en wij kunnen feesten

ja daar ben ik dus ook al een tijdje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bang voor…
als pinkpop niet zou doorgaan zou dat gewoon een
ramp zijn, ik zit me daar al sinds 13 juni vorig jaar(de dag na pinkpop 2000 :slight_smile: ) op te verheugen pinkpop
is gewoon het vetste feest van het jaar…

Hmmmz, ik hoop wel dat Mysteryland door gaat met al dat MKZ gedoe… :frowning:

Pinkpop 2000 was egg vet… alleen had je niet willen weten hoe we de dag erna uitzagen op skool :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Pinkpop 2000 was egg vet… alleen had je niet willen weten hoe we de dag erna uitzagen op skool :slight_smile:

Je moet mij is zien na Shockers op 5 mei! :wink:

Ik hoop voor jullie dat het doorgaat. Zou niet leuk zijn als dat ook nog afgelast wordt.

leggen ze toch zo een onsmettingsmatje voor de deur :):slight_smile: Dat hele gedoe rond MKZ word gewoon weer veel te veel opgeblazen! laat die beestjes leven en na drie wekn hebben ze nergens meer last van! Het virus moet gewoon ff over het land heen trekken en dan is het klaar, dan is er geen probleem meer en kunnen pinkpop en andere parties verder gaan!

tabee!

zo makkelijk is dat helaas nie! :wink:

Zo makkelijk is het wel alleen willen de heren economen en overheid enzow niet :frowning:

De enige dieren die niet resistent zijn zijn baby-dieren (kalveren, lammetjes enz enz)

De enige dieren die niet resistent zijn zijn baby-dieren (kalveren, lammetjes enz enz)

De jeugd is de toekomst… of nie?!

Originally posted by Wookie
zo makkelijk is dat helaas nie! :wink:

zo makkelijk is dat wel…
de enige reden waarom ze dieren afmaken
is om dezelfde reden als waarom we de dieren
niet inenten…namelijk het buiteland(america en japen)
willen geen dieren die ge-ent zijn omdat ze dan niet
kunnen zien of de dieren ziek zijn geweest of dat
ze preventief ge-ent zijn…

MKZ is voor de dieren niet veel meer dan voor de mens
een griepje…alleen de hele oude en verzwakte dieren
zullen eraan doodgaan dus niet de jongen zoals Dee-ehn zegt… Gezonde dieren zullen een paar dagen ziek
zijn en daarna gewoon weer vrolijk verder herkauwen
en verder zelfs immuum voor het virus zijn…maar zoals gezegd zullen ze dan anti-stoffen voor het virus in hun
lichaam hebben en dan wil het buitenland ze niet meer…

dat is het hele eieren eten en ik hoop echt dat PinkPop doorgaat wat anders zouden ze net zo goed de huishoudbeurs ook kunnen aflassen…:frowning:

1. denken jullie nu werkelijk dat da gezever nog zolang zal aanslepen? Jullie regering verliest er elke dag miljoenen door hoor…
  2. wat xian zegt is waar een beest is daar echt maar een weekje slecht van daarna is het meestal beter, wanneer het sterft is het niet door het MKZ maar door complicaties met andere ziektes.
  3. ik ga dit jaar voor het eerst naar Pinkpop (omdat Torhout toch genen vetten is wer) en het moet en zal er rocken, anders wil ik wel m’n centen terug…

Grtz BierspieR :smiley:

grtz BierspieR :smiley:

Er staat 1 mooi zinnetje:

*MKZ crisis geen bedreiging!!

VETTTTTTTTTTT :slight_smile:

Bierspier u-rule :slight_smile:

[B]Er staat 1 mooi zinnetje:

*MKZ crisis geen bedreiging!!

VETTTTTTTTTTT :slight_smile:

Bierspier u-rule :slight_smile: [/B]

Alsof Bierspier er wat aan kon doen :wink:
Beetje naar het nieuws kijken en je wist het gisterenavond al (volgens mij zelfs nog eerder)

Die festivals boeien me persoonlijk niet zo, maar gun anderen het plezier van harte!

Tja Tax… Pinkpop is vrij dicht bij mij in de buurt en het heeft gewoon een immens goede sfeer… dat is eigenlijk nog wel leuker dan de muziek!

Ennuh… ik weet ene oplossing voor het hele MKZ probleem: stuur maar eens naar Japan en Amerika een besmette koe… dan draaien ze zo wel bij…

Als Qontact maar door gaat :wink: LOL