Geen Bewegin In T kryge

Me pctjs is een beetje ERUG naar de Klote :a , ik weet niet precies wat dr is dit is t probleem:

Als k de pc aan wil zetten gaan dr geen kaarten aan dus: de beeldsgerm doet nx en springt vanzelf op standby je hoort niet het geluidj van windos die opstart dus ik neem aan dat windos hlmaal neit opstart, j hoort ook niet de diskete drive boote.

Men vermoedens gaan uit naar de Voeding of mischien iets in t moederbord, als iemand n Idee hebt laat me weten plz :bow:

Is je pc mischien overhit? Dat probleem had ik laatst. Mn cpu was te warm, daardoor stond mn scherm hele tijd op stand by. Alleen na afkoelen ging hij weer aan. Daarna flipte hij na een tijdje weer. Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, maar bij mij was het de cpu die overhit raakte.

En nu graag in een andere taal dan MSN-nederlands?

Ik weet niet waar jij woont maar hier is het niet echt warm meer, dus dat zal t wel niet zijn want heb ook meestal de kapen ervan af om zker te zijn dat dat t niet is

Grappige post die laatste :p… Wanneer je de kappen eraf gooit moet je er absoluut een goede grote bureauventilator op zetten (wanneer je een actief gekoelde pc hebt), want die kleine ventilatoren zijn niet in staat om een luchtstroom op gang te brengen in een kamergrote ruimte …

Kun je nog beter een koelelement aanbrengen op de plaats waar je pc zijn lucht naar binnen trekt.

Maar misschien dat de topic-starter zijn probleem iets duidelijker kan uitleggen…

Ja staat dr ook op, mar dat zijn details het gaat dr om dat ik zeker weet dat het daar niet aan licht snap je :wink:

Vandaar mijn reactie ook. Als je een oververhitte pc wilt hebben moet je de kappen eraf gooien… maargoed, even aannemen dat dit niet het geval is…

Wat ik zelf eens heb gehad nadat ik mijn kamer aan een intensieve schoonmaakbeurt had onderworpen, was dat toen ik mijn pc weer op z’n plek zette, de processor uit zijn slot was geschoven. Dit gaf ook het beeld van een “dode pc”.

'k Zou zeggen, controleer eens al je aansluitingen in de kast. Wanneer dit allemaal in orde is, zou je het kunnen gaan zoeken in de hoek van “overleden” componenten.

Is dit trouwens van de een op de andere dag, of zijn er nog bepaalde acties aan vooraf gegaan…?

Alles zit goed vast en op zn plek alles goed erin gezed somige dingen nog even los gemaakt en vast, en met computer deed al raar, crashes aan t begin en beeldsgerm viel steeds uit. Vlak voordat ie crashde is dr nog gezegd door windos fout raport dat het een probleem was met de Ram Cpu of Voeding