Gedachten in de nacht

vbimport

Tja, ik ben vrij nieuw (zullen jullie wel gemerkt hebben) dus moet ik ff een flinke goede intrede maken, hier komt ie:

De Donkere kant des levens by Odin Supreme

Wie doet het niet, het s’nachts als je weer eens niet kunt slapen piekeren over van alles waar je eigenlijk niet over kunt piekeren. Je zit de hele tijd te denken aan dingen die het eigenlijk niet waard zijn, bijvoorbeeld “Waarom bestaat Bill Gates” het makkelijkste antwoord zou zijn om Windows te maken en het blauwe scherm uit te vinden, maar daar ben je niet tevreden mee. Je gaat dan verder denken, zou het een samenzwering zijn en zit er echt in elke windows iets dat hij alle computers met een druk op de knop zou kunnen laten crashen? Je denk dan bij jezelf, “Waar gaat dit heen?? Wordt ik gek of zie ik eindelijk de waarheid?” Ik zelf zie het als een alternatieve waarheid, een waarheid is sowieso niet echt omdat de waarheid in ieder zijn ogen anders is. De een verdraait het op zo een manier dat het voor hem positief is, er zijn zelfs mensen die daarvoor betaald worden en nog niet slecht ook (voor de slimmerikken: Advocaat…).

Om even terug te komen op Billy, ik denk (en ik ben niet de enige) dat hij door de VS is ingezet om de hele wereld pro amerikaans te maken ( begrijp me niet verkeerd ik heb niets tegen de VS, alhoewel, niet tegen alles uit de VS). Het blauwe van de schermen laat ons denken aan de amerikaanse vlag, de lettertjes zijn de sterren. Het meest duidelijke is dat “CTRL” + “ALT” + “DEL” een belangrijke rol speelt, het betekent: “Als iemand onze maatschappij met een alternatieve controle ondermijndt moet hij gedelete worden”, duidelijk toch?

Ik denk dat de meesten van jullie nu al zijn afgehaakt om deze paranoide tekst te lezen, maar er zijn nog meer vreemde gedachten die door ieders hoofd spoken, maar dat niemand durft te zeggen, bijvoorbeeld “Is dit wel echt waar wij leven of is dit een MATRIX realiteit” Het probleem is dat je het niet kunt bewijzen maar ook niet tegenspreken. Stel je voor dat wij gewoon een batterij zijn?

Nog zo een vraag, waarom bestaat de mens? Ikzelf denk dat de mens op de aarde is gekomen omdat moder natuur een zelfmoord actie ondernam of omdat ze eens een radicale vernieuwing wilde. Het kan ook zijn dat de mensen gewoon een strafkolonie zijn van een buitenaards ras, wij deden hetzelfde met Australie, in principe is dat hele continent een grote gevangenis.

Degenen die dit hele verhaal hebben gelezen hadden dus echt niets beters te doen of ze hebben en dwangmatige afwijking om alles te lezen dat ze tegen komen…

Odin Supreme

Edit:

Spelling gecheckt…

Originally posted by Odin Supreme
Degen die dit hele verhaal hebben gelzen hadden dus echt niets beters te doen of ze hebben en dwangmatige afwijking om alles te lezen dat ze tegen komen…
Dat eerste :slight_smile: :slight_smile:

teveel typefouten en slechte alinea indeling (erg verwarrend dus) om het helemaal te lezen…maar kan het niet nalaten om op een lang verhaal toch even te reageren… :stuck_out_tongue:

maar blijf vooral denken over alles wat om je heen gebeurt, de dag dat je stopt met denken ben je dood… :wink:

ps beetje paranoïde…teveel koffie?

Nee, Chocomel rules (volgens mij ben ik er aan verslaafd…). I am a Choco Junk…

Odin Supreme:cool:

Chocolade maakt je blij!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

(mij iig wel! )

Ach ja, die spelfouten. Ik vind het nog meevallen, vergeleken met een paar die hier rondlopen. Die hebben nog nooit van het fenomeen ‘leestekens’ gehoord.

Verder is het een geinig verhaal, is weer eens wat nieuws op dit forum. Vuur wordt tenminste weer wat aangewakkert daarmee, het begon hier namelijk stil te worden.

Het meest duidelijke is dat “CTRL” + “ALT” + “DEL” een belangrijke rol speelt, het betekent: “Als iemand onze maatschappij met een alternatieve controle ondermijndt moet hij gedelete worden”, duidelijk toch?

daar zit wel wat in ja.

kwist niet dat het kon, maar Odin Supreme is nog gekker dan mij:)

had ook een tijdje rondgelopen met wat het woord ‘‘Virus’’ nou zou zijn. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het een ‘‘Virtueele Rus’’ moest zijn. Dus een Virtueel iemand uit Rusland. Compu’s hadden de grote opmars in de Koude Oorlog. Alles wat russisch was was kwaad. Een virus is het kwaad der computers. Dus Virus moet wel een Virtueele Rus zijn.

En die Control Alt Delte knoppen heeft Billy xpres zo gedaan dat je 2 handen móét gebruiken. Anders zat heel de Westerse wereld koffie te lurken met het windows gebruik. En teveel koffie is ook niet zo gezond. Dus Billy is de beste dokter aller tijden.

Ik prijs hem zo omdat ik een keer op een Mac OS heb gecomputerd en dat ging niet echt vlot. En Linux heb ik nog nooit gezien.

Billy Rulez :slight_smile:

Er is blijkbaar niet genoeg wiet in nederland om elke cd freaker rustig te houden :slight_smile:

Tsja , da’s lang geleden dat ik van die " gedachten bij het haardvuur " had , maar dan heb ik het de laatste tijd ook lekker druk. Ik zeg lekker druk omdat ik zelf voor deze drukte gekozen heb… dit komt meestal errug yupperig over (jaaahaa… klinkt grammaticaal niet erg logisch) , maar zo is het niet bedoeld.

Hmm… misschien tijd voor een filosofische inslag nu tax en odin allebei een beetje (weer) tussen hemel en aarde beginnen te zweven …

waar is mijn fles apfelkorn… ah … daar …

gelukkig kan ik meestal erg makkelijk in slaap komen en heb ik dus geen tijd om dit soort verhalen te bedenken, maar hij is wel erg diep en doordacht.heerlijk :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Er is blijkbaar niet genoeg wiet in nederland om elke cd freaker rustig te houden :slight_smile:
Mmmmmmm Volgend mij heeft hij juist gehesen… Ik heb die buien ook wel eens gehad:

p1 - Dude!
p2 - mmmja? pufffff
p1 - Zou God bestaan?
Zou de teleport uit StarTrek écht kunnen?
Wiske is echt geil!
etc. etc.

Catch my drift? :stuck_out_tongue:

Lust je een lekker asperientje?? :wink:

… Neem ik er gezellig ook eentje… en wat warme melk met 20 mg rophinon™

Originally posted by Azrael
Mmmmmmm Volgend mij heeft hij juist gehesen… Ik heb die buien ook wel eens gehad:
Zou de teleport uit StarTrek écht kunnen?
Wiske is echt geil!
etc. etc.

Ze zijn op het moment ietsje verder met teleporten , nog niet zoals in StarTrek maar het begin is er .

Wiske geil ? Wat rook jij man !? :slight_smile:

Ey,

Odin Supreme, ik heb dit maffe stk gelezen omdat: Het een van je eerste posts is. Lekker slim om dat te doen; niemand die nou ooit nog naar je luistert (van je leest:p)

Maar, een Mac is idd bagger Totibbs, Linux moet k ook maar ff downloaden (www.mandrake.com)… …en, de VS zijn beetje vage staat, de verkeerde opvattingen van alle kolonisten bij elkaar; Amerikaanse opvattingen. R0bby, hij is idd gekker [i]DAN[/i] jij, niet ALS!!!

Hehe, gekke limburger :stuck_out_tongue:

Nou dat was mijn toevoegsel aan jouw vage verhaal odin!

En dan voor te stellen dat ik nog niet echt op dreef was…

Odin Supreme :cool:

Ff commentaar op alles geven hiero:

Tax: niet zeuren, hij doet zich tenminste de moeite iets “waardevols” met ons te delen (dit slaat niet op Tax btw) :wink:

JP: Limbo’s zijn niet gek (Robby uitgezonderd;))

Xian: jij kan makkelijk in slaap komen en hebt dus geen last van dat gekke denkwerk… ik soms wel :wink:

Odin: alhoewel je veeeeeeeeeeel waziger etc denkt ALS;) mij vind ik je theorietjes wel intressant… ben zelf als ik in bed lig en niet kan slapen (komt wel heel erg vaak voor) ook een beetje een denkertje. Alleen denk ik meer na over tech-stuff… wat ik nog allemaal voor bouwplannen enzow heb (knutselaar in hart en nieren ;))…

Originally posted by Dee-ehn
[B]JP: Limbo’s zijn niet gek (Robby uitgezonderd;))

[/b] Ik doelde ook alleen op R0bby:)[b]

Xian: jij kan makkelijk in slaap komen en hebt dus geen last van dat gekke denkwerk… ik soms wel :wink:
[/b]
Wat is dat? Slapen? Zo af en toe moet het wel s ja, maar ik lig alleen maar op bed te denken en slapen doen we maar hooguit 6 uur…

Odin: alhoewel je veeeeeeeeeeel waziger etc denkt ALS;) mij vind ik je theorietjes wel intressant…

het is DAN IK lullo :stuck_out_tongue: , maar het zal bij het eerste woord nie voor nix een :wink: zijn, alleen die mij; ik erger me mateloos aan die foute taal :slight_smile:

Ik heb maar in de quote een beetje lopen lullen, da ging t makkelijkste :slight_smile:

[edit] Ik heb t wat leesbaarder gemaakt :slight_smile: [/edit]

Dan, als, dan weer dan, dan weer es als. Wat is het dan wel? maak nie uit, Nederlands is toch geen mooie taal;)

nouja, ff terug naar Odin’s apestonede verhaal:)

Nog zo een vraag, waarom bestaat de mens? Ikzelf denk dat de mens op de aarde is gekomen omdat moder natuur een zelfmoord actie ondernam of omdat ze eens een radicale vernieuwing wilde.

De mens is in mijn ogen ook zonder meer de grootste fout van de natuur. De mens put de hele planeet uit, en zorgt uiteindelijk voor de ondergang voor deze planeet. En als we mooi deze planeet verneukt hebben, gaan de rijke mensen naar Mars, lekker die planeet in 200 jaar verneuken. En zo verspreidt de mensheid zich als en rattenplaag over het zonnestelsel. Totdat er een stel vergeavanceerde aliens langskomen en ons wel ff uit de weg ruimen.

Originally posted by Dee-ehn
Ff commentaar op alles geven hiero:
etc etc.

Hoi hoi springt in de rondte van blijdschap ik hoor niet bij Alles !

Woohoo !

Levensdoel 1 is bereikt…

“The greatest trick the Devil did was to make people believe he doesn’t exist”

Originally posted by R0bby
Totdat er een stel vergeavanceerde aliens langskomen en ons wel ff uit de weg ruimen.

Resticance is (dus TOCH) futile :slight_smile:

HEHEHE, prikkel ik toch ff ieders fantasie… De meeste van jullie zullen het wel weten, maar ikke ben ook een zuiderling, een Limburger… MET zachte g…

Odin Supreme :cool: