Gebruik jij mIRC?

vbimport

wil jij me dan zeggen hoe ik ies moet downloaden, stap voor stap please!?

Ik wil nmlk bewijs dat ik iets kan downen van mIRC. Maakt nie uit wat. dus: stap voor stap…

ThAnX!!! masterBURNERTJE

En dan durven beweren dat wij domme kloten zijn. (Aan de administrators : Sorry voor het zever antwoord)

dus op irc geraakt ge wel al zonder probs?
Vraag het daar dan eens, heeft te maken met dcc …

voor meer info over irc ga naar http://huizen.dds.nl/~irchelp/ircbegin.html

greetz

Als je het nog niet egvonden hebt

Soms worden er lijsten verstrekt met aantal bestanden in x aantal mb/gb en een trigger en de min speed en max speed.
Je moe kijken wat de trigger is. Is deze bijvoorbeeld !jojk typ je in : !jojk

Dan moet je ff wachten en word je gevraagd of je wi chatten ( you are invited by xxxx accept? y/n ) Dan kun je eigelijk met gewone dos commandos gaan browsen

1. wel gewoon vragen of iemand u iets wil opsturen ==> pop-up zal verschijnen (naverloop van tijd) duw accept eh voilÃ

2. op #warez enzo heb je ook triggers gewoon de trigger copy/past druk enter ==> chat request zal opkomen duw chat (stap voor stap he)je krijgt een chatvenster , er zullen ook commands (die van dos) verschijnen waarmee je kan zoeken naar hetgeen wat je zoekt

3. FTP het belangrijkste gewoon cuteftp of wsftp downen en de crack gebruiken (laatste zeker nie vergeten )ip copy and paste in het vak voorbehouden aan de ip er zal ook zoiets als l/p zijn dat is uw login en paswoord (bijv. warez/ftp dan is warez uw login en ftp uw passwoord , als er maar 1 is dan is login=paswoord)

Voila your all set

bedankt allemaal! mn eerste files zijn al binnen!

[i]Alleen van ftp snap ik nog geen h*l…{/i]

ftp (voor de laatste keer) .Dus je hebt wsftp of zo geinst. en gecracked , ok we gaan goed , nu ga je naar een warezchannel (bijv. ftpwarez) na verloop van tijd krijg je van die dingen zoals ftp: 158.65.32.2 gewoon intippen in het voorziene vak l/p warez/ftp [[dan is warez uwe login (l) en uw paswoord ftp § of gewoon warez dan is de login = paswoord , je kunt nog mee HOOP ik ]] port : 21 (gewoon) of ander dan moet je dit specifiek gaan instellen .

P.S. : Lees de manual of de help-file als je iets niet weet staan

Ok als je het nu nog niet kan dan verklaar ik u tot idioot

[This message has been edited by MaFd0n (edited 27 May 2000).]