Gebrande CDRWIN iSO's werken niet?

vbimport

Ik heb laatst encarta 2002 UK gedownload, 3x bin/cue files. Ik heb ze gebrand met cdrwin, alleen ze zijn niet te lezen, in windows 95 ziet ie het niet, dan krijg je gewoon een leeg schermpje in de explorer, geen files. In windows XP geeft ie in mijn gewone CDROM aan dat de cd corrupt is, in mijn brander geeft ie een lege cd aan… Ik had al 1 iso weggegooid, want mijn hdd was een beetje stampvol, 10,2 gig met 1,6gig encarta is niet prettig… De overige 2 heb ik gechecked met isobuster, maar die zijn ok, alleen toen ik ze gebrand heb waren de cd’s een beetje vaag. Het probleem is dat ik het niet meer kan downloaden en de iso van cd 1 al heb weggegooid… Is er misschien een of ander vaag programma voor zodat ie het wel kan lezen ofzo? Of heeft cdrwin of mijn brander gewoon zijn werk niet goed gedaan en kan ik de cd’s weggooien?

ZKHbaldo

Denk er wel even aan dat als je CDRwin gebruikt met een foute serial dat CDRwin dan gewoon zegt dat de sn goed was maar dan om jou te pakken dat je niet betaald maakt ie van al je cd’s coasters!!! Dus gebruik altijd een goede sn anders zou je soortgelijke problemen kunnen verwachten! Aan deze cd’s is dan NIETS meer te doen!

OK, niks aan te doen, heb jij dan toevallig een goede SN voor mij om mijn PM inbox een beetje op te vullen :wink:

ZKHbaldo

En als je dan tog aan het PM boxen vullen bent heb je ook wel zo’n leuk serial dingetje voor mij…toch? :slight_smile:

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Op mijn site staat een CDRWin crck pack met alles wat je nodig hebt. Staat onder Downloads, Crcks… Enjoy :slight_smile:

Thnx…

… en anders wel bij CDRsoft!! :cool:

Dank U, dom dat ik niet aan CDRsoft dacht :slight_smile: