Gasema en WISH introduceren nieuwe vorm van internetten

vbimport

Vanaf vandaag kan de consument kennismaken met een nieuwe techniek: Internet via de gasleiding. In samenwerking met Gasema, 's lands grootste aardgasleverancier, biedt WISH exclusief aan bezoekers van haar website de mogelijkheid om als testgroep gebruik te maken van een revolutionaire vorm van Internet: verbinding met het wereld wijde web via de standaard gasleiding.

http://www.gasema.cjb.net/

:smiley: Lathieza :smiley:

Via de gasleiding laat me niet lachen

Die is al heeeeeeeeeeeel erg oud!!

Net zoals euh AppieHeinWeb… een nieuwe provider zonder tikken!

De URL weet ik niet (meer), als iemand die nog heeft: graag :smiley:

Het leuke is dat Essent hier wel degelijk een onderzoek heeft gedaan naar data-transport via de oude STALEN gasleidingen, maar tot de conclusie kwamen dat de meeste gasaansluitingen reed PVC zijn :smiley: :smiley: :smiley:

:cool: Lathieza :cool:

Hmmm…
gasleidingen hebben we wel hiero! (geen kabel/adsl) Dus dan komt er dus eindelijk een einde aan het inbellen voor mij! :stuck_out_tongue:

He, suffe, zou het soms 1 APRIL zijn… :slight_smile:

Yeah right, net als dat ze vorig jaar brieven rondstuurden rond 1 april waarin sprake was van thuis bier tappen via de gasleiding :smiley:

Deze Web Site is een parodie. De maker ervan doet dit puur voor de lol en hoopt dat de bezoeker er een zelfde genoegen in vind als de maker had bij het maken ervan.

Elke gelijkenis met bestaande personen en/of bedrijven berust op louter toeval.

© Evert Zwart. All rights reserved

whahaha via de gasleiding. Die is LOL:D:D:D:D

LOL

De nadelen :

• Notoire rokers worden geadviseerd om het nicotine staafje niet aan te steken of in brandende staat vast te houden terwijl men on-line is.

• Vuur (kaarsen bijv.) in de nabije omgeving (straal van 3 meter in de omtrek) van het modem is uit den boze als men on-line is.

hahaaha was het maar zo dan was ik eindelijk
van m`n foonkosten af :frowning:

Originally posted by xian
hahaaha was het maar zo dan was ik eindelijk
van m`n foonkosten af :frowning:

Me 2!

Ik heb ADSL besteld en ik zou het binnen 4 weken moeten hebben

Ik ben dus heel erg blij als ik binnen een half jaar geen tikken meer betaal :frowning:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik heb ADSL besteld en ik zou het binnen 4 weken moeten hebben

Ik ben dus heel erg blij als ik binnen een half jaar geen tikken meer betaal :frowning: [/B]

Wat zeg je?! Half jaar?! haha! :stuck_out_tongue:

Laat ik he zo zeggen: ik ken de KPN langer dan vandaag…