Gameserver

Hoi,

Ik ben van plan om hier ff een gameserver op te gaan zetten, ik heb 2 MBit/s maar doe maar weinig met die bandbreedte dus ik denk dat ik ff een server’tje ga neer planten.

Dus vandaar deze poll, ik wil graag weten welke game/mod er het meest gespeelt wordt onder de freaks!

Iedereen die nu wil weten waarom Unreal Tournament er niet tussen staat, dat vindt ik een KUT spel gaat allemaal veelste langzaam en is gewoon doodsaai!

P.S. dit is mijn mening ga nu niet 1000 reply’s posten waarom het wel leuk is, ik wil gewoon weten welke games jullie spelen!

ik wil een pacman webserver

Counterstrike! Het liefst met cheaters, heb je een goede reden voor team killing :wink:

Zeg nou zelf. Wat is leuker, geschoten worden door een cheater, of zelf schieten (op je team, boeie) zodat je nog een beetje lol hebt?

Het grootste gedeelte ken ik niet eens :). Maar ach, doe mij maar Serious Sam, dat vond ik destijds een vette shooter…

Ik mis Return To Castle Wolfenstein!! Vette game dus zet ie er nog maar ff bij als het kan!:smiley:

Maar daar is toch alleen nog maar een multiplayer beta van uit? Ik ga geen demo server starten!

wij hebben met onze clan onze eigen ut server op een 100mbit line

njammie :smiley:

Fucker heb jij ut toegevoegd? :mad:

Maakt niet uit maar het wordt geen ut server!
Onze clan heeft een paar q3fortress servers’s op een univ in Duitsland staan ook een paar honderd megabit!

Waar staat Unreal Tournament - Tactical ops?!
www.tactical-ops.net

Ken jij niet lezen of zo?

Maak maar een coole CS server , liefst met een cheater protection of een paar admins , zo blijven de onderlinge gevechten leuk en kan ik jullie eens op jullie aars geven :stuck_out_tongue: ( of ook niet )

Counter-Strike!!!

Ik mis dan weer Worms World Party! :wink:

Je zou kunnen denken over een Return to castle wolfenstein server ! :slight_smile:
Spel roulleert echt vet

I know heb het van het weekend op een lan party zitten spelen maar dat was de multiplayer beta!

De final is nog niet uit geloof ik!

dan nog , CS ruled

tuurlijk kan ik lezen nerd, en ja ik heb hem toegevoegd, ik wou ook iets om op te voten :stuck_out_tongue:
wie denk je dat je bent ? ik pik dit commentaar van niemand jochie

Ga jezelf ma fucken, en installeer ma een aimbot voor quake ofzow, dan raakt ge misschien nog iets

GeeZ, nerd!

GrTz

Pissed of mat

find me on www.clanbase.com ut clans WfH ask 4 matrix

Tsja, er is nooit gezegd dat cdfreaks een democratie is…

Wanneer arrresteren jullie elkaar ?

En even on topic blijven ,

ik pleit in plaats van gamesserver dan voor cdfreaks radio … kost ook veel bandbreedte

en wat voor muziek gaan ze daarop sende ? azo trance ofwa …
dan gaade zeker veel luisteraars ebben zenne , da is de moeite nie , NEN CS server , das ed beste