Games die je gewoon wél met je Gamepad kan spelen!?

ok dus je hebt voor de pc spellen als rainbow six, ghost recon, splinter cell…ze zien er allemaal bizar leuk en uitnodigend uit maar (je dacht waar blijft 'ie :wink: je moet ze spelen met als besturing keyboard en muis :frowning:

ik heb een thrustmaster firestorm dual power analog en die analoge controller zou dan een muis moeten kunnen emuleren…bijna dan

het lukt me maar niet games te vinden die ook gewoon goed te spelen zijn met je/die gamepad…wat op zich best raar is omdat vele ervan ook op consoles uitkomen en ik nog nooit een ps2 met keyboard/muis heb gezien…

misschien kunnen jullie me helpen met wat leuke titels? (want fifa2003 kan ik inmiddels blind ook spelen ;))

ONE

Tja mijn favorieten zijn nog altijd de roms die je voor allerhande emulators kunt vinden. Vooral de oude games (die ik vaak qua gameplay etc veel leuker vind dan de moderne) zijn goed te doen met zo’n gamepad!

Originally posted by Dee-ehn
Tja mijn favorieten zijn nog altijd de roms die je voor allerhande emulators kunt vinden. Vooral de oude games (die ik vaak qua gameplay etc veel leuker vind dan de moderne) zijn goed te doen met zo’n gamepad!

Super Mario World owns (om maar een voorbeeld te noemen)

Originally posted by Crazy Bob

Super Mario World owns (om maar een voorbeeld te noemen)

Ik doelde eigenlijk op games waar wat minder copyrights op zitten (deze zijn via google namelijk makkelijk in grote getale te vinden, denk ik zo), maar als het op de gameplay aankomt denk ik wel dat je gelijk hebt aangezien die games voor dat soort controllers gemaakt zijn…

waar kan ik (legal natuurlijk) wat spellen vinden dan?