Gameboy Advanced

vbimport

Wat vinden jullie van deze nieuwe Game Boy die op 22 Juni in Europa moet verschijnen??

Tony Hawk 2

Super Mario Advance

Movies

http://www.dailyradar.com/features/game_feature_page_2499_1.html

En check deze coole filmpjes eens! :slight_smile:

Ik vind ut een cool ding en ik ga um meteen kopen als ie uit is.

Grtz,
RMX

Ik vind de Gameboy zo en zo de beste hand spelcomputer. Ik denk dat deze zelfs nog de enigste reden van Nintendo’s bestaan is… Zonder deze waren ze allang failliet…

De pics zien er goed uit maar wat gaat die kosten (de hamvraag voor een Nederlander hè ;))

ziet er mooi uit ben beniewd wat dat ding gaat kosten

Wauw, ziet er goed uit. Maar vraag mij inderdaad wel af hoeveel dat dit gaat kosten. Voor ‘game boy color’ heb ik mijn spaarvarkentje al moeten plunderen dus…

$$$$$ en batterijen verslindt die denk ik ook als een gek :slight_smile:

Greetz

Nee de batterijen gaan echt langer mee dan de Game Boy Color. En hij gaat rond de 200,= kostten zeggen ze. En de cartridges zijn kleiner geworden enzo. ff wat pics zoeken :slight_smile:

Kewl!

leuk ding, zou je er ook unreal tournament op kunnen spelen of quake III?

't is maar een idee, wel een coool dingetje

Hmmm ik hoop eigenlijk nog steeds dat ze een C64 in handyformaat uitbrengen :smiley:

Ik hoop dat ze een computer in game boy formaat word gemaakt met internet en in de favorieten www.cdfreaks.com

200 piek vind ik nog wel meevallen maar hoeveel gaan die cardridges kosten die van de p2 zijn ook iets van 160 piek

Sorry ik lees net dat ut 279 ongeveer zal worden.
Spellen denk ik nog rond de 100-150

Mij heb een vriend die helemaal “in” Nintendo is… en heeft van hem vernomen dattut hier om een supergeil apparaatje gaat. DooM zal er bv. ook op draaien, en dan met ze 4en linken… en lannen maar :). Tis trouwens GameBoyAdvance ZONDER d…

lijkt me wel kewl zo’n apparaatje maar die games zijn weer zo duur. Maak die dingen ong. 50 - 70 piek en wordt zo verkocht. Is het zeker dat ie deze zomer er komt of duurt het weer een eeuwigheid?

Het ziet er zeker heel kewl uit… Nu maar wachten tot iemand die cartridges met meerdere games gaat aanbieden tegen een gereduceerd tarief :wink:

kweet niet of het nog werkt maar probeer anders eens deze link misschien heb je der wat aan.

http://www.nintendo.com/media/

login: media
password: nintendo

NICE NICE!!!
Leuk kadootje voor me girl!!! Wil al een hele tijd zo’n Color buyen maar dis vet beter man!! Wanneer komt ie op de markt?!

emmmm ziet er zalig uit
voor de spellekesfreaken
en ik noem geen namen ?

:smiley: cybermutant :smiley:

Wookie, 22 Juni zou die in Europa komen. Mooi paar dagen voor mijn verjaardag, dan weet ik meteen wat ik moet vragen :slight_smile:

Gaat idd vet worden… Alleen jammer dat cartridges niet makkelijk te fikken zijn…