Gameboy advance?

ik verveel me wel eens in de bus (herstel: vrijwel altijd) en ik dacht eraan een gameboy advance te kopen…

wat zijn jullie ervaringen ermee? (pos. of neg.)

en

wat zijn de ‘must have’ games ervoor?

ONE

Ding zuigt als de tering heb ik gehoord, heb er zelf wel eens een of andere dope spelletje opgespeeld maar vondt het niet echt top!

Me broertje heb een neo geo pocket dat is wel een geinig ding maar ook niet echt de moeite waard, ik zou gewoon een psion of palm kopen!

Originally posted by Sorcerer
[B]Ding zuigt als de tering heb ik gehoord, heb er zelf wel eens een of andere dope spelletje opgespeeld maar vondt het niet echt top!

Me broertje heb een neo geo pocket dat is wel een geinig ding maar ook niet echt de moeite waard, ik zou gewoon een psion of palm kopen! [/B]

heb ik al

wil gewoon leuke gadget om spelletjes mee te spelen, is dat ding echt zo crap? (de reviews die ik lees zijn namelijk allemaal best wel positief)

but I trust you people more :wink:

ONE

Ik heb een GBA en ben er dolgelukkig mee!

Ik heb THPS en Mario kart, en ik raak er voorlopig nog niet op uitgekeken!

mooi beeld, lekker formaat, batterijen gaan lang mee!

in een woord: Perfect!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

ik heb geen gba en ik hoef er ook geen, ik heb bijna alle rom’s voor dat ding en moet zegge dat die er wel goed uitzien, en ook de screenshots enzow van spellen zien er goed uit.

Idd heb laatst mario cart zitten spelen maar vondt dat schermpje veelste klein en ik kon me 22" Iiyama er niet op aansluiten!

Idd heb laatst mario cart zitten spelen maar vondt dat schermpje veelste klein en ik kon me 22" Iiyama er niet op aansluiten!

Haha!

Ik heb helemaal geen probleem met dat kleine schermpje hoor!

je hebt misschien een beetje een aanpassings probleem…:wink:

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
ik verveel me wel eens in de bus (herstel: vrijwel altijd)
ONE

Bij ons hebben ze een Sp!ts en een Metro in de trein/bus/metro!

[B]

Bij ons hebben ze een Sp!ts en een Metro in de trein/bus/metro! [/B]

bij ons ook, maar die lees ik liever tijdens college :stuck_out_tongue:

ONE

Tja, tijdens colleges heb ik dus liever een palm/psion/pocketpc ken je ook nog interenetten en chatten!

Tja, tijdens colleges heb ik dus liever een palm/psion/pocketpc ken je ook nog interenetten en chatten!

like I said, heb ik al, en besides, heb weer the urge om een gadget te kopen (heb daarnaast ook geen tijd meer om games te spelen)

mijn tas zit vaak voller met accesoires dan met schoolboeken…:stuck_out_tongue:

ONE

Heb ik ook vaak ja! Of voller met cd’s dan met andere shit!

nah, die tas wordt dus nog voller, want ik heb er 1 gehaald (Bart Smiecht ook weer blij)

tasje, lampje, paar spelletjes…bijna 700 piek (317,53 euro) in 5 minuten uitgegeven…toch netjes

en of ik nou blij ben?

nah (zal hem eens uit de verpakking halen)

ONE

De GBA roeleert echt wel ze!
zeker mariokart

Is ook erg leuk als je van plan bent een GameCube te kopen omdat ie daar als Controler gebruikt kan worden :smiley:

Bij Plextor.nl kan je zo’n copybox achtig ding kopen voor 575,- met een 128MB Flashkaart d’r bij!
Games kan je dan gewoon downen en in die kaart flashen! :slight_smile:

…vondt dat schermpje veelste klein en ik kon me 22" Iiyama er niet op aansluiten!
Je bent er goddomme wel heel erg TROTS OP HÈ? Dit is geloof ik de 4e post van jou waar die genoemd wordt… :Z

Edit:

Ok… eerlijk = eerlijk - ik heb zo gauw maar 2 posts (+deze = 3) gevonden…

Geef mij maar gewoon een 22" Iiyama CRT op minimaal 1600x1200
en
22" inch IIyamamonitor met GeForce 3 Ti 500 in 2048x1600 draait toppie!

Hehe… Jij snapt het die monitor kickt gewoon ass, ik heb al met heel wat monitoren gewerkt maar dit was de eerste die me echt goed beviel, ik heb hem ondertussen al 2 jaar en ben daar idd heel erg trots op!

De enige andere crt die ass kickt is de Sony Trinitron 24"
(Ja, idd 24" je leest het goed) maar is iets te duur nog!)

met dit ding kun je je GBA op je tv aansluiten :smiley:

http://www.gameswire.com/story.asp?key=1230

Ja leuk en dan?

Kun je dan tv kijken op je Gameboy?
Of kun je gameboyen op je tv?