Gaat er ook nog iemand naar het echte EK Kijken?

vbimport

Gaat er iemand ook nog naar het echte "real life" Euro 2000 kijken op TV in Stadion/kroeg
of blijven we lekker allemaal thuis de game spelen???

Ik niet ik haat voetbal! bah

Tuurlijk niet, gewoon lekker het ek in de kroeg kijken of met wat kameraden thuis.

Je bent er wel lekker vroeg bij he…

Lekker gezellig met de maten in de kroeg

Niet in het stadion: ko$t te veel…

Grtz, Koko

precies dat doe ik ook…lekker in de kroeg iedereen oranje BIER, BITTERBALLEN en een fokkin grote beamer die ik best op mijn PC zou willen!

JA ikke, allemaal HUP HOLLAND, vliegen ze er snel uit zie ik niet veel.

Gaat er ook nog iemand naar het echte EK Kijken?
ik wist niet dat er ook een onechte was, kun je mij vertellen waar dat is ??

Daarmee bedoel ik Euro2000 van EA het spel weet je wel wat je op zo’n apparaat speelt met zo’n toetsenbord, monitor en een muis??

Ikke natuurlijk ook !!!
Heb 2x Nederland en een halve finale

[This message has been edited by Minihoolie (edited 30 May 2000).]

In de kroeg natuurlijk…wel notebook/palmtop/mobile mee, logisch!

thuis op de bank met een paar vrienden en een biertje

thuis op de bank met een zak chips

Ik en mijn lief hebben elk een kaart voor naar de finale te komen kijken in de kuip.

Yippie

In de kroeg, op het grote scherm.(gekkenhuis)

Natuurlijk zullen de meeste mensen kijken naar het EURO 2000 voetbal. Of dit thuis, in de kroeg of in het stadion zal zijn, iedereen zal het op zijn of haar manier beleven.
Ikzelf blijf lekker thuis genieten van het voetbal. Ik zal dan zeker geen last hebben van de eventuele onrusten, die er zeker zullen komen.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Mattel007:
[b]Ik en mijn lief hebben elk een kaart voor naar de finale te komen kijken in de kuip.

Yippie [/b]<HR></BLOCKQUOTE>
De badkuip??

[This message has been edited by YYN[NL] (edited 31 May 2000).]

TUURLIJK!!!

Kwart en waarschijnlijk halve finale.

K ga ook naar ALLE wedstrijden van oranje, behalve als het te ver weg is natuurlijk

PRECIES! zo is het als cdfreaks achter oranje staat worden we zeker KAMPIOEN…hoop ik…

Yow /me gaat lekker naar de speelsteden en zeker niet om voetbal te kijken …het randgebeuren word echtwel veel leuker/harder

FUCK dat hele commerciele kutgezeik over die kaartenshit, dit EK word (let op mijn woorden!!) een Stropdassen/Bobo EK, want alleen deze mensen hebben kaarten kunnen kopen (welke normale nerderlander kan er 350 nlg missen voor een kaartje??, weinig denk ik)

neem nou de finale, kaarten kostte rond de 1000 tot (zwarte martk) 10.000 denk je dat er tijdens de finale ook maar 1 ECHTE supporter zit die voor het voetbal komt, neej tuurlijk niet ALLEMAAL Bobo’s , Sponsorventjes en andere mensen die het voetbal geen ene RUK intereseerd, maar kaarten kregen van “de zaak” of " een relatie"

En sfeer ho maar…

Dus dan maar de steden/heel Nederland op ze kop zetten.

<hoe meer puinzooi hoe beter…!>

[Damn, wat kan ik me kwaad maken dat het EK op deze manier door de commercie word gesloopt!] dan maar liever slopen in real life

NEE NEE NEE en nog eens NEE…

Bah voetbal, wat is daar nu het nut van ?