Gaat een Elsa Erazor X2 32MB DDR geforce goed samen met een Athlon?

vbimport

ik heb een athlon 650
met 160 ram en een riva tnt2 32MB
maar ik wil een video kaart met een TV out !!!dat ik op men TV kan internetten en
kan gamen en prutsen in windows
maar ik heb gehoord dat er veel problemen zijn met de Geforce en Athlon te samen
ik weet dat die erazor X2 de beste Geforce DDR 32 is !!! dat is zeker ! maar werkt deze goed met men athlon 650 ? heeft er iemand ervaring mee ?

Begrijp ik het goed dat je op de TV wilt internetten en tegelijkertijd op je PC wilt gamen?

Dan is volgens mij een Dual Head van Matrox (Matrox G400 maxx Dual Head) de kaart.

Is het te doen om op de pc te kunnen internetten en de pc voor andere dingen te gebruiken, maar niet tegelijkertijd, dan is elke tv-kaart met een TV-out geschikt (even kwaliteit buiten beschouwing gelaten).

De videokaarten met TV-OUT kunnen (voor zover ik weet) niet tegelijkertijd beelsignaal naar TV en naar monitor sturen. De Matrox kaarten met Dual Head zijn er voor gemaakt.

DVD is met MPEG kaart wel op tv te bekijken terwijl je op pc aan het gamen bent (is best lekker )

Da_Taxman

neen neen
ik heb het misschien verkeert uitgelegd
ik wil gewoon weten of dat die elsa erazor zeer goed is voor gamez te spelen is ?
ik heb nu een riva 2 maar die heeft geen TV out dus ik wou me een nieuwe 3D kaart kopen maar dan wel ineens ook beter dan die riva he! dus ik weet dat die elsa erazor X2 DDR 32
zeer goed is voor te gamen ! maar gaat die kaart goed samen met een athlon 650 ? dat is de vraag ? maar die TV out is maar een bij zaak dan kan ik die gamez spelen op men TV !
en soms eens internetten op men TV ! snap je ? niet tegeelijk dus of zo dat heeft geen zin bij mij thuis
gewoon is die Geforce goed ? in combinatie met een Athlon ? soms al klachten gehoort daarmee

aaaahhhhh,gij wilt spellekes spelen via uwen TV
Tja,dan moet ge u zo’n kaart kopen he,da kost maar 4000 Frankskes,dan kan voor u geen probleem zijn he

P.S.die writer werkt kweenie hoe goe,hebt vandaag al 15 cdks gescheven!

Weet gij waar da ik die SoA 3.2? kan downen,of kunt ge hem eens doorsturen?

thanx

neen stijn !
geen 4000 frank
ja jij hebt 1 van 4000 frank maar die die ik wil gaat zo een 13 000 frank kosten denk ik ?
ken iemand die die kaart bheeft en draaid Quake3 tegen 130 Frames per seconde !!!
ik met men Riva TNT 2 tegen 50 frames
een mens ziet maar 25 frames maar kom ik wil toch sneller draaien

Is die van mij dan geen goeie?
En hoe zit da eigenlijk voor fims af te spelen??
Gaat da via diene kaart naar uwen TV??
En valt de kwaliteit dan wel mee?

fims=films

die kaart van u is perfect !!!
enkel als je Quake 32 wilt spelen en je wilt er 100 frames uit halen ja dat kan dat kaartje niet van jou !
maar dat heeft niet veel belang hoor
als het gaat over DVD’s te spelen op je TV out naar TV die kaart is er zwaar genoeg voor !