Gaan we da_taxman missen?

vbimport

tja da_taxman met z’n nieuwe job
iedereen wenst em suc6 toe
maar 'k vond het wel handig voor hem
hem door een pol te laten zien
hoe HIJ altijd klaarstond
om iedereen een handje te helpen

dus bij deze nogeens
da_taxman we zullen je missen … bedankt voor altijd je topic’s
ik ben je alvast dankbaar
nu de andere nog

Zal ik het zo zeggen:

Da_Taxman in de tijd dat ik hem ken voor mij iemand geworden waar ik veel lol mee heb gehad (en heb) en ook naartoe kon komen als ik niet iets wist of gewoon iets kwijt wilde.
Ik zal hem hier op het forum zeker missen (al is het alleen maar voor het corrigeren van iemands Engels) en verder zal ik hem in Real life altijd kunnen bereiken als ik hem nodig heb. :slight_smile:

Het is vleiend om te zien dat zoveel mensen het jammer vinden dat ik mijn admin taken neer zal leggen op dit forum (ps Carlo bedankt voor PM), maar jullie geven me wel teveel eer zo…dat is nergens voor nodig.

Ik heb dit forum met veel plezier bijgehouden en zal in de toekomst ook nog wel hier te vinden zijn, alleen niet meer zo frequent en uitgebreid als in het verleden, ik ga niet dood of zo… :wink:

Dit forum draait net zo hard door zonder mij, zeker nu er twee nieuwe mensen aangesteld zijn om mee te helpen dit forum in goede banen te leiden.

En Sies, ditto!
Je weet me te vinden mocht je me nodig hebben. We moeten nog steeds weer een keer achter de meiden aan samen :wink:

Veel Sus6 met jouw nieuwe job , komt maar 1 keer bij me voor de koffie als jij ooit in de buurt ben . Ik woon ook in Eindhoven vlakbij de beruchte belasting kantoor . :cool:

Nu CD-Freaks steeds meer een gewone babelbox blijkt inplaats van de ‘echte’ cdfreaks van weleer waar je terecht kon voor warez nieuws, listingen etc. is de keus snel gemaakt. Maar jammer want Tax was een goede en slimme admini. Succes Tax !:confused:

Vergeet dan niet te gaan werken met je CD Freaks T-shirt aan he :wink:

nu ik weer een beetje geld heb
vraag ik me af
zijn er nog t-shirts ???

hmmz, dat betwijfel ik aangezien ze op het aantal bestellingen zijn doorgegeven :wink:

OK voor de laatste keer zeg ik dan nog een keer dat we Tax zullen missen. Maareuh dat wist hij wel :slight_smile:

Originally posted by carlo vaesen
nu ik weer een beetje geld heb
vraag ik me af
zijn er nog t-shirts ???

Stuur me mailtje met adres gegevens…
Als er iets over is, laat ik t je weten

voor zover dat het nog biet duidelijk was “ja”

Zo das redelijk duidelijk…ik was nummer 20 al…maarja of het nu uit medelijden is of niet…das nie helemaal duidelijk :wink: hehehe nee hoor…der is behoorlijk wat nuttige shit gepost door je…als ik zo de threads es doorkijk :smiley:

Originally posted by Da_Taxman

Dit forum draait net zo hard door zonder mij, zeker nu er twee nieuwe mensen aangesteld zijn om mee te helpen dit forum in goede banen te leiden.

Er zijn voor een persoon twee nieuwe admins aangesteld. Dat moet je toch welgoed doen he ;). Veel succes met je nieuwe job.

Wat voor baan heb je eigenlijk gekregen Taxman? Zo’n baantje dat je 150,- per uur gaat verdienen waar je het een keer over had?

Wel jammer dat je hier minder te zien bent :frowning: Al heb ik toch niet veel van je preken helemaal gelezen want dat kon mijn concentratie niet aan :confused:

Tax ik kom gewoon binnenkort een keertje naar je toe en dan gaan we lekker zuipen (leer je dat ook eens) en achter de dames aan :slight_smile:

cya on icq

ja tax…we gaan je allemaal missen…
maar hij komt terug dat weet ik zekers…
hij gaat het forum strax zo missen dat hij
wel terug moet komen…

er zijn er hier nog bij die niet weten wie da_taxman is
hihi dan zijn ze hier nog niet veel geweest
of zijn het newbees:)

boe… ik was hier ff… en ben weer weg…

Originally posted by PaThFiNdEr
boe… ik was hier ff… en ben weer weg…

Heej een oude bekende… da’s wel heel lang geleden dat je hier was he?

Originally posted by Dee-ehn
Heej een oude bekende… da’s wel heel lang geleden dat je hier was he?

Hijs weg zegt ie, dus zal wel nie antwoorden! :wink: