Gaan girotel en mxstream samen?

kan iemand mij misschien helpen ik heb sinds kort mxstream maar kan nu geen gebruik meer maken van girotel van de postbank.
weet iemand hier iets van?
alvast bedankt!!!

JayV

Je kan girotel niet bellen met een ADSL modem je heb hier naast een gewone analoog modem nodig om in te bellen.:frowning:

Kan alleen als je GiroNET hebt volgens mij.

Gewoon over stappen op ABN AMRO, die hebben gratis internet bankieren. Werkt prima en onafhankelijk van het feit of je analoog, ISDN, Kabel of ADSL internet hebt…

Originally posted by Da_Taxman
[B]Kan alleen als je GiroNET hebt volgens mij.

Gewoon over stappen op ABN AMRO, die hebben gratis internet bankieren. Werkt prima en onafhankelijk van het feit of je analoog, ISDN, Kabel of ADSL internet hebt… [/B]

Alleen jammer dat ze de prijs voor meest onveilige internet-bankier systeem hebben mogen ontvangen… (ik hoop dat dat inmiddels gecorrigeerd is…).

Maareuh om terug te komen op de postbank: je kunt via een gewoon modem inderdaad Girotellen. Je kunt echter ook via Girotel Online (GTO) werken. Dan kun je het zonder modempie ook af… gewoon via de postbank website…

oke jongens hartsikke bedankt!!!
:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik leer hier i.i.g. wel heel veel

JayV

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Alleen jammer dat ze de prijs voor meest onveilige internet-bankier systeem hebben mogen ontvangen… (ik hoop dat dat inmiddels gecorrigeerd is…).

Maareuh om terug te komen op de postbank: je kunt via een gewoon modem inderdaad Girotellen. Je kunt echter ook via Girotel Online (GTO) werken. Dan kun je het zonder modempie ook af… gewoon via de postbank website… [/B]

Alleen via internet is nog onveiliger dan via direct inbellen!!!