G400 Matrox ?!?

vbimport

Ik heb een Matrox G400 zeer teverede mee
noujah ik moest er een coooler opzette omdat die te warm werd en op tilt sprong maar dat komt nu denk ik goed van pas want ik wil m overclocke … waar kan ik zo`n progje downloaden … omte overklocke ???
En WIe heeft er nog meer een Matrox Video Kaart ???

http://www.3dfiles.com Je vindt daar het progje Matrox overclock. Doe wel rustig aan en zorg zeker voor koeling. Have fun.

Ik heb er ook een en bak er eieren op. (bij wijze van spreken dan, en dan is hij nog origineel). Dat op tilt springen, is dat zo’n beeld wat langzaam zich opvult met 3d-scheelkijkachige taferelen, want daar heb ik nogal regelmatig last van. Eerst al toen ik win98 opstarten, maar sinds ik die ouwe g400 (van 11-99) heb laten vervangen (=omruilen) voor een van 02-00 is dit een stuk minder.

Over dat overklokken. Ik heb ergens gelezen dat het bij de g400 niet veel zin heeft. De fps’en gaan nauwelijks omhoog. Maar als jij dat wil, best. En kun je me een zeer precieze omschrijving geven welke koeler je drop geplakt hebt en waarje die gekocht/besteld hebt. En hoe moet je zon dergelijke koeler bevestigen??

Nou nou wat een verhaal, grtz flappie

Ik heb hem pas ongeveer 2 maanden geleden gekocht ! zeer tevrede maar die cooler heb ik er niet opgeplakt ofzo … ik heb m er langs gezet( langs kaart en erop gericht )
De cooler heeft me 20 balle gekost …
niet duur Alles werkt nu perfect
Maar is er dan een verschil tussen g400 kaarten van Matrox ??? Ik dacht t niet

TheBillGates
en bedankt voor de tip van de overklocker !