Fxp pubs

vbimport

hallo

ik wil graag een pub maken om deze zo op fxp board te kunnen zetten
maar hoe doe je dit?
moet je deze scannen of moet je je eigen ip adress gebruiken?

wie kan me wat uitleg geven ?

Bij het fxp board waar je bij zit zit ook wel ergens een SCANS sectie, daar staan allemaal ip’s waar je je shit kunt uppen, maar kijk wel eerst of ze niet getagged zijn door andere mensen.

Je hoeft je eigen ip alleen te gebruiken als je een private ftp server hebt draaien die je wilt delen d8 ik.

ok een private server is ok
maar ik mag maar 2 gig per maand upstreamen
en hoe maak je je eigen private server?
en de pubs die je in de scansector vind zijn bijna allemaal slecht zenne

hier staat wel wat

http://www.ultimatefxp.f2s.com/

Thnx voor de link, Ckerz handig!!

En dit is ook mijn 200e post!!

1. je hebt een socks(8080*) proxy of een wingate(21*) nodig

2. met een socks proxy heb je een 2 fxpable pubs nodig en het mogen geen 2 nts zijn … kun je gewoon niet fxpen elk ander os kan. De socks stuurt commands naar de server om te transfereren dwz max speed van de upstreamende server (dit kan soms wel eens oplopen tot 3.5+mb/s maar dan heb je veel geluk)

3. met wingates kun je ook fxpen van non-fxp naar non-fxp omdat de wingate eigenlijk ook zelf alles afhaalt en daarna zijn eigen upstream gebruikt om te uppen dwz hoe sneller je wingate hoe sneller de transfer.

4. gebruik locks in je dirs zoals com1 enz . voor een voorbeeld van een goed gemaakte dir stuur dan maar ff een pm (want ik denk niet dat ik dit hier zomaar kan posten)

5. lock je files op een NT4 EN NIET OP EEN NT5 > geen recycling mogelijk > pub blijft oude software houden

6. als je het kan kun je ook ff iishacken en dan zelf een ftpservertje installen, dit is echter niet makkelijk en veel illegaler dan gewoon ff fxpen

*= poort

Zoals ik dus zei meer info nodig > PM

Gr33tZ

toch allemaal alvast bedankt voor de goede uitleg

Lees dit eens

ik zou niet je eigen server gebruiken…

1. de mensen kunnen max. met jouw uploadspeed downloaden (normalitair dus met 8 of 16 kb/s)
  2. Als zij downloaden kun jij nix meer. Niet eens meer fatsoenlijk browsen…

Dus: Ik zou op die fxp-boards kijken of er scans zijn. Je kunt ook vragen of iemand zijn dumpstro beschikbaar wil stellen voor jouw zooi…