FXP - DownloadFout

vbimport

Hallo Vrienden,

Even een vraag:
Ik Download veel van Pubs af, maar heb vaak een probleem waar veel anderen niet last van hebben, namelijk dat ik vaak de bestanden CORRUPT download.

Als er op de server staat 15.000.000 bytes, en ik download hem dan is ie 15.031.020 bytes, en bestand nummer 2: 15.011.210 bytes…

Is dit een hardware probleem, want mijn buurman kan het allemaal wel goed downloaden van dezelfde pub, met dezelfde verbinding…
Of moet ik een instelling wijzigen??

welk programma gebruik je?

Je kan het beste FlashFXP gebruiken om te leechen…als het daar ook troubles mee geeft dan zou het goed kunne liggen aan je hd…probeer em es ff te defraggen/fdisken…and try again! :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Je kan het beste FlashFXP gebruiken om te leechen…als het daar ook troubles mee geeft dan zou het goed kunne liggen aan je hd…probeer em es ff te defraggen/fdisken…and try again! :stuck_out_tongue:

OK, ik gebruik FlashFXP, maar het zou best eens aan mijn HD kunnen liggen ja…
Thnx voor de tip…

ik meen me nog te herrineren dat er een FlashFXP versie is die niet goed is en telkens files verkeerd download of door fxped zodat alle files onbruikbaar waren.

Misschien is het wijs om eens een andere flashfxp versie te proberen of wat ik persoonlijk de voorkeur geef voor downloaden leechftp.

Originally posted by psyduck
[B]ik meen me nog te herrineren dat er een FlashFXP versie is die niet goed is en telkens files verkeerd download of door fxped zodat alle files onbruikbaar waren.

Misschien is het wijs om eens een andere flashfxp versie te proberen of wat ik persoonlijk de voorkeur geef voor downloaden leechftp. [/B]

1.3 werkt zonder troubles! :cool:

Een alternatief is bulletproof ftp.

mocht je niet fxp nodug hebben.

gebruikte bulletproof lang geleden een tijdje,was een leuk proggie

weet alleen dat dat ding je computer onwijs traag maakte , je opende bullet, en je zag je resourses tot 0 droppen

maar dat zal nu wel verbeterd zijn

Sja op CuteFTP of andere ftpprogs die je vast en zeker kan vinden op download.kom :slight_smile:

Dit probleem heeft een vriend van mij ook erg vaak, die altijd voor mij download(heb ik eigenlijk nooit tijd voor :p)
Dus als jullie weten waar het aan kan liggen hoor ik dat ook graag :slight_smile:

Denk niet dat het aan flashfxp ligt…al zou het natuurlijk kunnen.