Fucking Game

Ik heb overlaatst een nice spelletje geïnstalleerd(empire earth).
Toen heb ik per ongeluk de map van empire earth gedeleted!
Toen ik opnieuw wou installeren,krijg ik alleen maar dit te zien,repair en uninstall,als ik op repair ruk,herstelt hij gewoon wa readmes,ect,ma geen spel.
als ik eerst op uninstal druk,begint hij te zeveren dat hij niets vind,maar daar blijft het ook bij,
Weet iemand of ik niet best eerst in het register ga rondneuzen?
zoja hoe… :slight_smile:
bedanktz

Je moet uit het registry de entry van het spel wissen!
Zolang de game nog in je “installed software” list staat kun je hem niet opnieuw installeren!

Als het goed is zouden de geïnstalleerde programma’s (/games) terug te vinden zijn op de volgende plek in je registry (start > uitvoeren: regedit intypen + enter):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Hier vind je hetgeen wat geïnstalleerd staat op het gebruikte OS! Nu ff de game opzoeken die jij uit de lijst wilt verwijderen en verwijderen.

Let op! Aanpassingen in je registry kunnen fataal zijn voor je OS, dus weet wat je doet! In dit geval gaat er, als je m’n instructies opvolgt, niks fout. Maar ga nooit zomaar wat prutsen in je registry!!

kijk ook ff onder odcb in je regisry daar staat ie ook vermeld. Maar misschien is het eenvoudiger van regedit te installen.
WWW.regedit.com kijk onder downloads

Sorry foutje was natuurlijk niet regedit maar regcleaner.

start > cofiguratiescherm > software

in deze lijst zie je waarschijnlijk iets van Empire Earth. Selecteer dat regeltje en druk ‘‘Verwijderen’’ nu is het ook uit je register en kun je weer opnieuw installen. Misschien zegt ie dat het al weg is omdat je de map al hebt gedeleted. Dan moet je maar dat van regedit proberen.