FUCK the Speedy-crew

vbimport

Speedy-crew suckssss bad.
Ik heb voor FL.300 besteld en hij zij dat de postman ze geript had ik moest nog 1/2 van de prijs opsturen en nu zou hij ze inmiddels gekregen hebben maar hij antwoordt mijn m@ils niet.!!
P.S.: (de eikel)

HALLO…
Waar zijn wij nou helemaal mee bezig…
Liegen is easy! Jouw email adres heb ik NERGENS staan! Een bestelling van f 300.00 heb ik nog nooit gehad. Al had je die f 150.00 opgestuurd, moet je dat AANGETEKEND doen, dat staat tevens in het bestelformulier.
En die PTT gozer die is rijk geworden ja…
Via de mailinglist heb ik gevraagd of mijn klanten hierop willen reageren…
Ik laat het dus aan hen over!
Met Vriendelijke Groet,
Speedy

HALLO…
Waar zijn wij nou helemaal mee bezig…
Liegen is easy! Jouw email adres heb ik NERGENS staan! Een bestelling van f 300.00 heb ik nog nooit gehad. Al had je die f 150.00 opgestuurd, moet je dat AANGETEKEND doen, dat staat tevens in het bestelformulier.
En die PTT gozer die is rijk geworden ja…
Via de mailinglist heb ik gevraagd of mijn klanten hierop willen reageren…
Ik laat het dus aan hen over!
Met Vriendelijke Groet,
Speedy

PS. Zij in de verleden tijd is met een “ei”

iK HEB ZELF NOOIT last mee gehad wel een keer dat het een poosje duurde maar ja dat heb je met de ptt. Zou gewoon een mailtje sturen en niet zo’n heiboel maken dat ligt gewoon aan jou

heb nog geen last met hun gehadt
en dat van de postman hebben ze steeds netjes mede gedeelt via mail
de manier waarop je nu moet betalen zal volgens mijn wel kloppen

Ik moet eerlijk zeggen; zolang dat ik zaken met SpeedyCrew doe, heb ik nog niet 1 maal een probleem met hun gehad. Wat ze beloven hebben ze gedaan, en ik krijg regelmatig aanbiedingen en info.

Ballz…
Djek

Ik heb regelmatig besteld, helemaal niets aan de hand. Wellicht PTT geld ingepikt, moet je ook niet zoveel opsturen. Nu gaat het via de giro, is helemaal risicoloos.

wat een sukkel die 300 piek opstuurt
niemand die 300 piek opstuurt maar deze meneer wel als je hem probeert zwart te maken
is je dat niet gelukt tevens levert hij ook
nog snel Greetz PADJE
www.geocities.com/http_nl

User : padjes
pwd : world

Via de Giro is juist helemaal niet risicoloos!
Als ze een inval doen, kijken ze alle afschriften na, iedereen die daar op vermeld wordt, wordt nagetrokken.
Dus dan staan ze ook bij jou op de stoep :>

En oja Speedy Crew is best een goede dealer!

Greetz,

Maarten
cds_nl@gmx.net

De eikel ,nu gebaart hij dat hij nog nooit iets van mij gehoort heeft;
een slechtere en laffere dealer dan dat …

Eh dudes,

Settle this through email and not on this board! It will always be yes and no beteen the dealers and the customer =)

The Replicator
liquid-cd.com

Ooit heb ik een cd besteld bij de speedycrew. De levering duurde langgggggg. Dus een mailtje gestuurd.
Met veel gescheld op de PTT kreeg ik binnen 2 dagen zonder extra kosten een nieuwe.

…Klasse…

grtz