Ftp server ''BulletProof Server''

vbimport

ik heb net ‘‘BulletProof FTP Server’’ geinstalleerd en alles ingesteld.
Als ik thuis inlog gaat alles goed, maar als iemand anders inlogt komt hij er niet in, heeft iemand dit probleem ook gehad?

Heb je de goede TCP poort(en) (standaard is dat 21) in je firewall/router/adsl/kabelmodem/netwerk wel verwezen naar het ip adres en poortnummer van je ftp server?

Hai,

Beetje meer info graag. Welke OS heb je? En of een router hebt Heb je een wireless netwerk? En welke versie van Bulletproof heb je geïnstalleerd. Dan komen we wel een eindje verder.

mzzl Dúnedain

eehhmmm… wat is OS (srry maar ben hier niet zo slim mee), een router heb ik geloof ik wel want mijn broer heeft ook een pc, en ik ben erachter gekomen dat hij owk poort 21 voor ftp gebruikt, hoe kan ik dat dan met 22 intellen? (met bp lukt het wel maar dan kom ik er niet meer in want dan komt er een foutmelding)… en de versie is:2.4.0.31

eehhmmm… wat is OS (srry maar ben hier niet zo slim mee)

Uiteraard geen probleem joh OS staat voor Operating System oftewel welk besturingssysteem heb je? Windows XP, ME, 98 of zoiets.

mzzl Dunedain

windows xp(zonder sp),

Allereerst zou ik je aanraden om je XP eens helemaal up to date te brengen. Dit kan middels de Auto update van Windows zelf. Dat zal vast een hele hoop schelen omdat veel programma’s tegenwoordig geschreven worden voor Windows XP met SP2 geïnstalleerd.

mzzl Dúnedain

Na de installatie an WinXP SP2 is meteen de (nieuwe) Windows Firewall geinstalleerd. Je dient in de instellingen van de firewall (bijv. via het configuratiescherm) in te stellen dat poort 21 openstaat voor binnenkomende connecties.

owke