FTP proggie voor FTP ISO's te downloaden !?

vbimport

druk dan [enter] of doe add en dan join als je add doet heb je hem voor altijd tenzij je hem delete natuurlijk :), nog vragen ?

P.S. ge moet wzel online zijn ook via irc anders marcheert het nie he

[This message has been edited by MaFd0n (edited 28 May 2000).]

Ik zou graag ne keer stoppen met die warez te downen en wil ies ne keer aan ISO’s beginnen maar van FTP ken ik nie veel dus ik heb wel wa hulp nodig , wa is het beste proggietjen voor van FTP te kunnen downloaden?en hoe werkt da zo een beetjen?en waar vind ik de meeste ISO’s via FTP???
of een gewone site is ook al goed!
men goede vrienden redneck en Taxman???

Wel CuteFTP is voor de meesten de beste verkrijgbaar.
De beste mannier om aan ftp’s te gereken is via mIRC naar zoveel mogelijk channels met ISO (en ja hoor ook met warez is aanbevolen)
ik heb reeds ergens uitgelegd (niet goed denk ik) hoe je het moet doen via FTP

mirc heb ik ,maar daar ken ik geen reet van.da is een chat proggie normaal he?
maar dan moet je het 1 en ander invullen wat moet ik dan doen?

wel ga naar “channels folder” 2e knop naast de connect knop daar vul je bv.#warez in gevolg door ne druk op de join knop wacht tot ge zoiets krijgt :
I am offering an FTP site with books & doc’s, apps and mp3’s ( Host: 194.234.190.31 ) ( Port: 21 ) ( UserName: humm ) ( PassWord: mmuh ) ( Comments: Stay in channel

dan is 194.234.190.31 den ip die ge moet invulen uwe login = humm uw paswoord = mmuh
en uw poort si 21 (normaal) hier moet ge wel in de channel blijven in dit geval #ftpwarez

als je vlug bent kun je het eens uitprobbe

ik kan nie op join drukken nadat ik warez heb ingevult maar enkel op OK en edit enzo