FTP kraken!

vbimport

Wie kan mij vertellen hoe ik aan een proggie kom, die voor mij het wachtwoord van een ftpserver kan kraken?

Ik weet niet veel, maar wel dat er ZO’N PROGRAMMA is. Dus ik zoek iets, dat automatisch (en logisch) ww probeerd in een invoerveld bij een ftp programma (bv WS_FTP).

Voordeel is, is dat ik de eerste 3 cijfers al heb van het uit 6 tekens bestaande ww. De eerste 3 zijn cijfers (die heb ik dus al) en de laatste 3 letters.

Ik heb het ww al eens in bezit gehad, en ik kan er verdomme @#^@# niet meer opkomen.

Kan iemand met ervaring hiermee mij helpen? Zal toch wel…!?

Tnx Jeroen

PS of weet jij ondertussen al wat CM…:wink:

Wat wil je dan gaan doen met dat ftp adres als je er binnen bent? En waarom vraag je het niet gewoon aan de eigenaar van de ftp server of wil je die ftp server gaan deleten? :mad:

ik weet niet of dit wat is…
maar kijk maar ff op deze site… en dowload het proggie

http://www.wwwhack.com/

laterz

eh kerel 'k heb ff n beetje nagevraagt en op de server van XS4all wordt je er na 20x proberen uitgeflikkert en dan ken je n par minuten niet meer inlogguh en als je dit toch ff kiekuh 3 tot de macht 26 x moet gaan uitproberen :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
… sorry :cool: Superappelflap :cool:

HEEEL erg bedankt voor het proggie WWWHACK

Dit is echt superperfect…

Ik heb het wachtwoord nog niet maar dat gaat zeker lukken zo, met dit proggie…

TNX a lot…

Jeroen.

EN Superflap, ik heb het geprobt met dit proggie, maar hij kan gewoon oneindig proberen hoor!? Dus ik spreek je snel…

je kan beter met een stackoverflow werken ( ofzoiet )

MaFd0n ( hopelijk is het niet om te deleten of dergelijke )

en dat is?! :slight_smile:

een exploit …
zoek even op die hacksites naar exploits eh voilla tis klaar :slight_smile:

MaFd0n