Ftp board

vbimport

HOe zat dat nu ook alweer, jullie mochten geen ftp board starten of …

zou tuurlijk heel handig zijn eh

so answer kort en bondig :slight_smile:

MaFd0n

P.S. liefst 1 keer then close the damn thing

CD Freaks is legaal om problemen met de autoriteiten te voorkomen.

Op dit forum mogen dan ook geen advertenties geplaatst worden of serienummers (wat jullie via PM doen moeten jullie weten :wink: )

Kort en krachtig genoeg?

Euh ja krachtig Tax, maar ik zie de connectie met die FTP niet egg…

Wat zou er op zo’n ftp board gepost worden, denk je? Public ftp’s waar je dan mp3z, gamez, appz en dat soort dingen kunt downen. Bij mijn weten toch niet legaal als je het aanbiedt … Maar ik vind wel dat het downloaden legaal is : jij kan toch niet weten dat dat illegaal is :smiley:

Originally posted by vipken
…jij kan toch niet weten dat dat illegaal is :smiley:

LOL! Das een goeie! :wink:
“Ik wist toch ook nie dat Madonna het erg vond als ik haar complete album gratis van Inet afhaalde meneer BSA!?!”

Euh…als nederlander hoor je de wet te kennen
Je ken niet zeggen van: ‘dat wist ik niet’

Das hetzelfde dat je een moord pleegt en zeg: 'oh…da wist ik nie, sorry meneer de agent, ik zal het nooit meer doen!! :stuck_out_tongue:

Tja, als echte Nederlander moet je ook krenterig zijn en dus vooral zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld te zien verzamelen…

Als de BSA komt gewoon zeggen: Ja da’s nie van mij. Bewijs dan. Dan zeggen ze: Ja het ligt hier toch?
Dan zeg je: Dat kan iedere monchool hier neer hebben geflikkerd. BSA: … (uitgeluld) Jij: schupt ze de deur uit :slight_smile:
Zo kan het, maar zal denk ik nie gebeuren :slight_smile:
Maar het is in ieder geval illegaal.