Fry bitch, fry

vbimport

Vandaag wordt Timothy McVeigh op ‘the chair’ gezet. Ik vind dus vet dat hij het verdient heeft, en hij had er al veel eerder op moeten zitten. Wat vinden jullie ervan?

Doodstraf bereik je niets mee, maar opvallend is dat de media het weer goedpraat alleen omdat 'ie rechts is. Als iemand politiek links geaard is dan hoor je er een stuk minder over!!!

daar moet ik je gelijk in geven Zodiac :0 De doodstraf is naar mijn idee veel te snel voor bijv. een seriemoordenaar of dat soort lui. Lekker flink opsluiten, TBs erbij enzo en lekker laten gaarkoken in huneigen ve en met hun geweten in de knoop blijvenliggen :0

Originally posted by sies
lekker laten gaarkoken in huneigen ve en met hun geweten in de knoop blijvenliggen :0

Geloof dat deze gast niet echt last heeft van zijn geweten…
Zo koel en rustig als hij naar buiten kwam…

Hij had nog gevoel voor humor dus.

Burn baby burn disco infurno

Jammer dat ze het niet meer online uitzenden :frowning:

wanneer en op welke zender?
kan ik dat morgen gebruiken voor men mondeling :slight_smile:
moet disccussie houden over (death penalty )

doodstraf is niet meer zo leuk als het vroeger was.
Waar is de tijd dat men nog mensen in vier stukken deelde, of het hoofd deraf. Nu komt er nog geen bloed aan te pas.
Ennuh wat hierboven staat klopt niet want fryen zal hij niet door een injectie of het moet zwavelzuur zijn.

Originally posted by cum-a-lot
Ennuh wat hierboven staat klopt niet want fryen zal hij niet door een injectie of het moet zwavelzuur zijn.

Inderdaad, het viel me in toen ik op school aan dit postje zat te denken. Maar ik denk bij ‘executeren’ gelijk aan de electrische stoel, die ze in de VS zo leuk vinden(zoals dat speelgoedmannetje laatst dat je kon electrocuteren).

De doodstraffen zelf zijn inderdaad veel te licht geworden. Vroeger zat je toch zeker 20-30 seconden op de stoel te schreeuwen. Er zijn hele leuke dingen te horen over hoe dat 100 jaar geleden ging, toen ze net met die stoel begonnen. Veroordeelden die na een uur verschrikkelijk pijn lijden nog niet dood waren(te weinig stroom), of waarvan na 5 seconden de ogen kapotspatten en het bloed uit de huid spoot(ietsje teveel), of dat de veroordeelden gewoon in de brand vlogen. Die kutMcVeigh died gewoon met a smile. Een spul dat hem VEEL pijn had gedaan, was leuker geweest, zodat hij het uit had geschreewt tot het bittere einde(1 uur later)

Ze zouden die moordenaars gewoon net zo om moeten brengen als hij zijn slachtoffers heeft omgebracht. Bij McVeigh hadden ze hem in een gebouw moeten zetten dat ze met explosieven gingen slopen. En het liefst moest die lul dan nog met gebroken armen en benen 3 dagen doorleven. Dat zou een goeie straf zijn geweest voor die koelbloedige moordenaar.

BTW hij is niet op “the chair” gegaan maar hij heeft een paar prikies gehad…en nog terecht ook

McVeigh vocht een oorlog. Misschien verklaart iedereen hem voor gek, maar in zijn beleving vocht hij een oorlog. In een oorlog vallen gewonden, hijzelf wist dat hij zou sterven in zijn strijd…

De hele hype is gewoon dat Amerika een teken wil afgeven aan de rest van de wereld en aan hun eigen volk. Wat zal het bush kunnen schelen dat die jongen 6 jaar terug 168 moorden heeft begaan? Denk je nou echt dat Bush daar wakker van ligt?

Volgens mij is het gewoon een actie, die nu voltrokken wordt met veel bombarie, om te laten zien dat amerika niet puur onrecht is.

Bush zei ook:
“The survivers did not get revenge, they got what they deserved”

Dus moeten we hieruit concluderen dat Bush Sr. ook dood moet? Bush Sr. heeft ook vele duizenden Amerikanen en Vietnamezen de dood ingestuurd in Vietnam…of noemen we dat geen oorlog?

amerika wil gewoon weer eens laten zien van kijk eens wat wij kunnen…
amerikanen denken nou eenmaal dat zij het mooiste en beste van de wereld zijn terwijl het er eigenlijk een grote teringzooi is.
nu veroordelen ze 1 persoon met de doodstraf en dat is meteen
BIG news…per dag worden over de hele wereld veel meer mensen ter dood veroordeeld, waar je niets van hoort…

Ik ben absoluut niet tegen de doodstraf, voor ernstige misdadigers vind ik dat de enige juist straf. Zou veel vaker en ook in nederland moeten gebruiken
En zeker ook voor die McVeigh, maar om daar nou zo`n groot
circus omheen te bouwen vind ik weer typisch overdreven amerikaans.

Ja, maar dan moeten ze het gewoon goed doen, en niet zo’n lamlendig spuitje.
Gewoon de volle laag en laten lijden.

Iedereen die pertinent voor de doodstraf is weet geloof ik niet waar ze over praten…

Een moord kan uit vele oogpunten gepleegd worden, uit woede, haat, een uitval of een ongeluk. Als je dan maar zegt “An eye for an eye, a tooth for a tooth” zou je dus elke moordenaar de doodstraf geven? En wat dacht je van de artsen die voor de euthanasiewet tóch euthanasie ‘pleegden’? Die zou je strikt volgens de wet dan ook maar moeten afslachten?

En daarbij, wat lijkt de gemiddelde freaker of persoon erger: Een spuitje, of kort pijn en dan dood, of je hele leven slijten in een gevangenis?

Ik ben dus tegen de doodstraf… Je kunt het nooit meer terugdraaien blijkt er een fout gemaakt te zijn en voor mensen die egg iets ergs hebben gedaan is een spuitje of een uur pijn geen goede straf. Die moeten maar gewoon in een vochtige kelder stenen gaan bikken (3 dagen aan een stuk zonder eten)… in ieder geval: maak ze door ze te laden lijden dan maar nog een beetje nuttig voor de maatschappij ofzow…

Verder heb ik het idee dat die bommenman niet helemaal bij zijn hoofd was en dat die idioot van een Bush er een kick van krijgt mensen te executeren… ik praat McVeigh zijn acties absoluut niet goed maar ik vind dit dus weer duidelijk nergens op slaan…

hehe, menne leraar begon toch wel over dat vandaag zeker

De doodstraf mag wat mij betreft in sommige gevallen wel uitgevoerd worden, er mag dan wel geen enkele twijfel zijn over de schuld.

Bovendien ben ik het er ook mee eens dat het wel wat erger mag dan een spuitje krijgen.

Originally posted by jojk
Bush Sr. heeft ook vele duizenden Amerikanen en Vietnamezen de dood ingestuurd in Vietnam…of noemen we dat geen oorlog?

Bush Sr. was toch nog echt geen president tijdens de oorlog in vietnam, maar pas tijdens de golf oorlog. :wink:

Hij zal het voelen!!!

Hij killde er meer dan honderd, dus krijgt hij meer dan honderd levens een doodstraf:mad: :mad:

///////>>>>> Pijn dus >>>>> Hij zal het dus voelen!!!

Originally posted by Mike_TF
[B]Hij zal het voelen!!!

Hij killde er meer dan honderd, dus krijgt hij meer dan honderd levens een doodstraf:mad: :mad:

///////>>>>> Pijn dus >>>>> Hij zal het dus voelen!!! [/B]

Helemaal mee eens Mike!
Ze zouden pas pech hebben gehad als ik president van de VS zou zijn. Iedere aap kan het worden, dus waarom niet ik? Ik zou de doodstraffen veel zwaarder maken, zodat de moordenaars goed pijn lijden, zodat mensen worden afgeschrikt voordat ze iemand gaan vermoorden. Dan zou ik al die achterlijke regeltjes tegen softdrugs afschaffen. En natuurlijk gingen onder mijn regime alle benzineprijzen daar flink omhoog! Orde uit de chaos scheppen heet zoiets dan.
Je kan echt duidelijk zien dat wij vroeger al onze misdadigers en stomkoppen naar amerika gestuurd hebben. En het waren er veel, we hebben er immers een heel continent mee gevuld.

Ja. hahahahaha
Ik wil ook wel de president worden Rob
Je hebt dus concurentie:p

GR*Mike_TF*