Frontpage 2002 activering?!?

Ik heb net Frontpage 2002 (XP) NL gedownload en nou blijkt dat die pokke activering er nog in zit. :Z Iemand een idee hoe ik die uitschakel? :confused:

had je um maar bij mij moeten downloaden suffie, kep al weken een account voor je open staan :slight_smile:

Kun je dit suffie dan ff zijn name&pass PMen, want die istie dus vergeten… :confused: :wink:

SoulShower kan je mij die serial maile.

Heb 'm ook maar heb 1 of ander manier serial vergeten op te schrijven.:eek:

Azrael en Boywonder, check jullie PM! :wink:

Maarreeehhhh… Wookie bedankt voor de key hoor, maar WAAR vul ik dat in? Als ik FP2002 start zegt-ie dat ik moet activeren over internet en dan zegt-ie (natuurlijk) dat het al eens geactiveerd is op een andere PC…

(Ik krijg eerst dit venster te zien en dan deze…)

Enne SoulShower, fijne vent, wat doet je FTP? Als ik wil connecten doet-ie van:

Connecting to (xx.xxx.xx.xxx).
Connected to (xxxxxxxxx.xxxxx.nl) -> IP: xx.xxx.xx.xxx PORT: 21.
Socket connected waiting for login sequence.
220 SoulShowers FTP by G6 FTP Server ready …
USER Azrael
331 Password required for Azrael.
PASS **********
230-Changed times, server is open from 12am till 10am!!
230 User Azrael logged in.
SYST
215 UNIX Type: L8
REST 100
350 REST supported. Ready to resume at byte offset 100.
REST 0
350 REST supported. Ready to resume at byte offset 0.
PWD
257 “/E:/FTP” is current directory.
TYPE A
200 Type set to A.
PORT 194,109,228,65,18,184
200 Port command successful.
Opening data connection IP: xxx.xxx.xxx.xx PORT: 4792.
LIST -aL
150 Opening data connection for directory list.
Connection closed. Server timeout.
426 Cannot retrieve.

Niet leuk :frowning:

oh, nou dat zit zo :

de server is open vanaf 12 uur in de nacht tot aan 10 uur in de ochtend (omdat anders m’n bandbreedte helemaal wordt opgesnoept en wij willen natuurlijk ook wel downloaden)

SOMS issie open overdag (maar kun je beter niet op rekenen) je kunt dus altijd proberen… en HEEEEEL af en toe vergeet ik de server aan te zetten. Tja en ook soms ben ik iets aan het downloaden bijvoorbeeld met eDonkey en dan kan het wel eens gebeuren dat ik de server sluit voor die nacht :slight_smile:

Originally posted by Azrael
Maarreeehhhh… Wookie bedankt voor de key hoor, maar WAAR vul ik dat in? Als ik FP2002 start zegt-ie dat ik moet activeren over internet en dan zegt-ie (natuurlijk) dat het al eens geactiveerd is op een andere PC…

Bij mij moest ik gewoon een key invoeren! Daarna prima piekobello alles draaien! :wink:
Dit is overigens de versie die ik van onze vriend Soulshower gedowned heb! :wink:

Originally posted by SoulShower
[B]oh, nou dat zit zo :

de server is open vanaf 12 uur in de nacht tot aan 10 uur in de ochtend (omdat anders m’n bandbreedte helemaal wordt opgesnoept en wij willen natuurlijk ook wel downloaden)
[/B]
Nou eh… het is nu 5:33 (ofzo) en er gebeurt weer helegaar nix! Maar ik geef nog niet op… :slight_smile:

Originally posted by Wookie

Bij mij moest ik gewoon een key invoeren! Daarna prima piekobello alles draaien! :wink:
Dit is overigens de versie die ik van onze vriend Soulshower gedowned heb! :wink:

oh oh, ff proberen FP (starten) Help/Product activeren melding : “Activeren is gelukt” :slight_smile: das snel, hopen maar dat het ook “veilig” is… of misschien…toch… NIET ?

De server is vandaag tot omstreeks 17:00 uur open, probeer het nog eens, ik zie overigens dat het je wel gelukt is om “binnen te komen” maar zie al snel “cannot retrieve”

moet ik anders een nieuw accountje maken?

Originally posted by SoulShower
moet ik anders een nieuw accountje maken?
Nou ja… je moet helemaal nix :slight_smile: Maar als dat zou kunnen helpen: graag! :smiley: