Freakers met Winxp Pro en een AbitKT7-Reet

vbimport

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en met welke bios, en welke 4 in 1 drivers, of helemaal geen 4 in 1 drivers ? ? ?

Ben heel benieuwd :rolleyes:

Ik heb er geen ervaringen meej, maar kan je wel aanraden te testen… eerst ff zonder 4-in-1 benchen, dan met 4-in-1 en kijken wat het snelst is… dan die kiezen en bij evt problemen terugschakelen…

kep het al een tijd runnen, en geen 4-1 drivers geinstalleerd, hoeft volgens mij ook niet, gezien het feit dat MSI het niet nodig vond de drivers in hun “live update” progie op te nemen (ze hebben inmiddels wel de Raid 100 drivers hierin verwerkt (eindelijk) al werkt dat nog steeds niet goed.

alles werkt hier perfect, alleen dus Hibernate niet (vanwege de incorrecte raid drivers)

oops ging om Abit, nouja MSI schopt kontjes either way :slight_smile:

En ik schop jouw kont(tje?) :slight_smile: wegwezen uit dit grote topic met al die wizzkids die uitgebreid hun ervaringen gaan vertellen hier :rolleyes:

Originally posted by mu_zik
En ik schop jouw kont(tje?) :slight_smile: wegwezen uit dit grote topic met al die wizzkids die uitgebreid hun ervaringen gaan vertellen hier :rolleyes:

Stank voor dank :stuck_out_tongue:

hahaha :slight_smile:

nou ok dan…

kep ook een Abit KT7-Raid (als 2de pc met daarin een AMD Duron 700) JA IK WEET UT VEEEEEL TE LANGZAAM, lees nou maar verder en gebruik een 14 inch monitor om me desktoppie op beeld te toveren, JAJA, ze bestaan nog, peeps met een 14 inch vierkant plastic bak (of is het een rechthoek - some die dit nu leest kijkt nu naar de vormen van zijn monitor :stuck_out_tongue: ) rechthoekig na meting :stuck_out_tongue:

maargoed, ikke dus ff screenshot gemaakt van andere pc op deze compy (via Remote assistant, HEEEEL leuk speelgoed trouwens) ffies de Device Manager geopend en ziedaar alles staat netjes geinstalleerd zonder de 4-1 drivers (zelfde verhaal dus als de MSI)

Hallo Loek :smiley:

Ziet er inderdaad goed uit en zonder probs, ik vraag me alleen af nu het goed werkt of je een eventuele performance drop zou hebben met gamez en andere proggies die gebruik maken van bewegende beelden.

Het zou kunnen zijn dat je FPS lager komt te liggen met WINXP Pro.

Ik zou weleens willen weten hoeveel dat verschil nou werkelijk is.
(wat ik zoal lees op tweakers is het wel aanwezig)

Uiteraard ga en kan ik dat zelf ook gaan testen.(wat ik ook ga doen als WINXP Pro NL uitkomt :slight_smile: )

Maar misschien zijn er al freakers die dat weten ?

Cheers !

ps. nog nieuwe ontwikkelingen m.b.t. een disco site ?
(remember me ? )

ohoh, sorry ik herkende je nick niet 1-2-3, domdom. idd ga ik binnenkort de site maken (ben al voorbereidingen aan ut treffen (heb al een account bij f2s en ben ook een ftp server aan het opzetten) op zich gaat ut wel goed, alleen is een goede start erg belangrijk, tis ook meer het idee dan het opzetten (een site opzetten is op zich niet ZO moeilijk)

binnenkort kom ik Freakers forum lastig vallen met de eerste introductie :slight_smile:

misschien kunnen we wel linkjes uitwisselen ? :slight_smile:

iig bedankt voor je intresse en nogmaals exusses dat ik je niet eerder herkende.

Geeft niet, :slight_smile: ik heb je reeds gemaild.

[dit is allemaal off topic]