Freakers met Winxp Pro en een AbitKT7-Reet

vbimport

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en met welke bios, en welke 4 in 1 drivers, of helemaal geen 4 in 1 drivers ? ? ?

Ben heel benieuwd :rolleyes:

Ik heb er geen ervaringen meej, maar kan je wel aanraden te testen… eerst ff zonder 4-in-1 benchen, dan met 4-in-1 en kijken wat het snelst is… dan die kiezen en bij evt problemen terugschakelen…

kep het al een tijd runnen, en geen 4-1 drivers geinstalleerd, hoeft volgens mij ook niet, gezien het feit dat MSI het niet nodig vond de drivers in hun “live update” progie op te nemen (ze hebben inmiddels wel de Raid 100 drivers hierin verwerkt (eindelijk) al werkt dat nog steeds niet goed.

alles werkt hier perfect, alleen dus Hibernate niet (vanwege de incorrecte raid drivers)

oops ging om Abit, nouja MSI schopt kontjes either way :slight_smile:

En ik schop jouw kont(tje?) :slight_smile: wegwezen uit dit grote topic met al die wizzkids die uitgebreid hun ervaringen gaan vertellen hier :rolleyes:

Originally posted by mu_zik
En ik schop jouw kont(tje?) :slight_smile: wegwezen uit dit grote topic met al die wizzkids die uitgebreid hun ervaringen gaan vertellen hier :rolleyes:

Stank voor dank :stuck_out_tongue:

hahaha :slight_smile:

nou ok dan…

kep ook een Abit KT7-Raid (als 2de pc met daarin een AMD Duron 700) JA IK WEET UT VEEEEEL TE LANGZAAM, lees nou maar verder en gebruik een 14 inch monitor om me desktoppie op beeld te toveren, JAJA, ze bestaan nog, peeps met een 14 inch vierkant plastic bak (of is het een rechthoek - some die dit nu leest kijkt nu naar de vormen van zijn monitor :stuck_out_tongue: ) rechthoekig na meting :stuck_out_tongue:

maargoed, ikke dus ff screenshot gemaakt van andere pc op deze compy (via Remote assistant, HEEEEL leuk speelgoed trouwens) ffies de Device Manager geopend en ziedaar alles staat netjes geinstalleerd zonder de 4-1 drivers (zelfde verhaal dus als de MSI)

Hallo Loek :smiley: