Freak zoekt fans :-)

Beste Medefreaks,

zouden jullie mij willen helpen?

Ik doe mee aan de selectie voor PlanetRace, dit is een soort puzzelreis rond de wereld in Nov/dec. Basis zijn de Wereld Natuur Fonds (WWF) projecten, (ik speel mee voor de bedreigde Siberische Tijgers) de 8 reizigers met de meeste ‘fans’ mogen mee; het is een afvalrace en komt dagelijks op TV.
De avonturiers worden ondersteund door die fans, die puzzels voor ze kunnen oplossen en via het web opdrachten kunnen doen.
Wat de reiziger kan winnen is niet duidelijk, maar de snelste/slimste fan kan 2* 15,000 euro winnen, een reis naar 1 van de WNF projecten en allerlei goodies, waaronder spullen van Bever, I-mode & Toshiba spullen en meer. Volgens mij houden de CD freaks wel van puzzelen en prijzen :slight_smile:

Dus mijn verzoek: steun me en meld je aan als mijn Fan!

Dat kan hier direct, of kijk hierom eerst meer over mij te weten te komen.
Er is ook een speciale site waar je je kan aanmelden: www.fanvanHarry.com :wink:

Ook al wil je geen kans maken op dat geld en wil je verder niets met het spel te maken hebben, help je mij in elk geval als je je aanmeldt; kost een minuutje, het verplicht je verder tot niets. Laat me wel even weten via fan@fanvanharry.com dat je aangemeld hebt, anders kan ik het niet zien.

Voel je vrij om deze URL te forwarden als jullie nog andere reislustige slimmerikken kennen die mij willen helpen… Dit is ook in jullie voordeel: alleen fans van reizigers met voldoende fans kunnen meedoen! Dus forward deze URL naar je collega, familie en vrienden en vraag hun hetzelfde te doen als ze willen helpen.

Bij voorbaat dank voor de steun :slight_smile:

groetjes, Harry

• FanvanCD freaks

Ik het erg bewonderenswaardig dat je je inzet voor natuurbehoud en ik hoop ook dat de Siberische tijger het nog erg lang uithoudt.

Echter, ik vind wel dat het systeem van persoon 1 zoek personen die fan worden en die zoeken weer hun eigen fans enz. wel erg gelijkt op een piramidespel. Ik ben er wel van overtuigd dat er wel ergens een voordeel voor de natuur zal inzitten maar ik vind het toch maar een vreemd systeem.

Ik wens je verder ondanks m’n opmerkingen vele fans en een tof avontuur.

grtz m-pox

idd, piramiedespel kwam ook al bij mij op.

en of je het nou voor Siberische tijgers of voor de Mens doet, zal mij worst wezen.

sorry, maar die ene minuut is mij te kostbaar.

misschien als ik maandag op school zit en weinig te doen heb. Maar nu is het weekend, en dus kostbare tijd :bigsmile:

bij deze ben ik je fan…geloof me…ik hoef me toch niet aan te melden op een website om je fan te zijn…bij deze heb je mijn fanverklaring :slight_smile:

Originally posted by m-pox
Echter, ik vind wel dat het systeem van persoon 1 zoek personen die fan worden en die zoeken weer hun eigen fans enz. wel erg gelijkt op een piramidespel.

Hey Guys, bedankt voor alle goed wensen, ben blij dat ik sowieso in jullie hart zit :wink:
(tis de gedachte wat telt, eeh, nou ja , meestal).

Maar van piramides is geen sprake, als je je als ‘fan’ aanmeldt, mag je best andere fans voor je ‘avonturier’ zoeken, maar niet voor je zelf, dus deze pyramde houdt na 2 levels op: ‘avonturier’ & ‘fan’.
De avonturier gaat op reis, wordt gestuurd door de fans die puzzels oplossen. De fans kunnen prijzen winnen, onder andere dat geld en goodies, de overblijvende avonturier (afvalrace) wint vast ook iets, maar is nog niet bekend wat.

Dus mochten jullie maandag nog wat zinloze werktijd over hebben :slight_smile:

Thanks anyway,
groetjes,
Harry

Mm , pyramide spel of niet… je had wel even de moeite kunnen nemen om niet gewoon je website te copy/pasten. Echt eigen woorden kan ik er niet in (deze post) vinden en dat slaat de passie een beetje neer.

Verder vind ik het niet zo erg leuk van VGZ al mijn gegevens moet hebben en als het effe kan ook mijn imode adres (dat heb ik niet , maar goed … dood-ge-sms-ed worden is blijkbaar de nieuwe reclame vorm)

Zorgverzekeraar VGZ,Toshiba,Vliegwinkel.nl, Bever Zwerfsport, Volvo,Nilsson-Lamm Lonely Planet, De Europeesche en
Planet Internet.

Uw gegevens worden door Planet Internet en betrokken organisaties gebruikt om u op de hoogte te houden van de Planet Race en u passende aanbiedingen te doen.

Uw persoonlijke gegevens zullen niet aan anderen verkocht of verhuurd worden.

Nee , tuurlijk niet… 9 bedrijven krijgen mijn prive gegevens…
Dan hoef je het niet eens meer door te sturen

en dan krijgen we nog even de dooddoener :

Ondanks dat de informatie op de website met uiterste zorg is samengesteld, aanvaardt Planet Internet geen aansprakelijkheid voor de juistheid en volledigheid ervan

Dus de zin " Uw gegevens worden niet doorgestuurd/verkocht" kon ook wel eens een typefout zijn.

Edoch ben ik wel je fan geworden… Want jij bedoeld het goed.
En je doet er moeite voor ('k heb eventjes een whoisje gedaan op je domeintjes).

Maar ik ben wel via een hotmail adresje lid geworden.

Leuke foto overigens

Ik wil wel eens een foto zien van de Kilimanjaro :slight_smile:

Hey Mr Belvedere,

bedankt voor het ‘fan’ worden. Ik ben ook niet zo dol op spam van deze bedrijven, niet alleen omdat ik zelf wel uitmaak was ‘passend’ is, maar ook omdat al vele mensen zich niet hebben aangemeld door dit soort bewoordingen . (anderen wel, die hebben na 1 keer inloggen gewoon hun email adres veranderd :wink:

Heb jarenlang bij de pionier van privacy gewerkt (DigiCash & eCash), dat was niet voor niets…

Maar veel mensen (incl ikzelf) geven een stukje privacy op in ruil voor wat anders. I love free choice :smiley:

Thanks again,

groetjes, Harry (dit is niet gecopypasted :wink:

Geen dank…

Overigens lijkt me dit systeem niet helemaal waterdicht (Net zoals Coins For Care dat ook niet bleek te zijn). Mochten ze dat niet erg vinden dan is er zo een tooltje te brouwen waardoor je nog zo 500 “hotmail” fans hebt. :slight_smile: Maar ik hoop op een eerlijke strijd (met 9 sponsors en niet 9 bedrijven).

Damn , krijg net een hotmeeltje dat je het niet gehaald hebt :frowning:

Zonde man…

Hi, thanks 4 sympathy :cool:
Ik had de beste kaarten, maar bleek op de avond van de selecties iemand van de uitvoerende organisatie te kennen. Om rare verhalen achteraf te voorkomen werd besloten dat ik niet mee mocht doen…

Jammer, suffe pech, wel een vage ontknoping zo, hadden ze me ook wel wat eerder mogen laten weten…
Ik ga trouwens wel als compromis mee op de race, maar achter de schermen: als ‘runner’. Niet betaald, maar ook geen kosten…

Bedankt voor de hulp via dit forum ,

groetjes,
Harry

Dat vind ik , van de organisatie , een zeer late reden om te besluiten dat je niet mee mag doen ; Daar hadden ze ook wel veeeeeeeeeel eerder achter kunnen komen door een simpel vragenlijstje en een kleine verklaring.

Maar ik snap het wel , belangenverstrengeling is zo gebeurd… met dat dilemma zit ik ook bijna maandelijks. (en dat met 3 bedrijven).

Alhoewel de reden van niet meedoen in de spotlights wrang is , ben ik blij dat je je in ieder geval wilt en kunt inzetten voor de goede zaak.