Foutmelding WIN 2000; BAD_POOL_CALLER

vbimport

Soms gebeurt het wanneer ik de computer opstart dat hij dan een blauw scherm geeft met de volgende foutmelding: BAD_POOL_CALLER. Dit gebeurt dan vlak voordat hij je wachtwoord vraagt.
De enige uitweg is dan nog om de computer te resetten.

Ik krijg dus niet iedere keer deze foutmelding maar gewoon af en toe. Dan gebeurd het dagen niet, en dan een paar keer achter elkaar.

Ik heb geen idee hoe dit komt, ik kan me namelijk niet herinneren dat ik dingen heb geinstalleerd of iets dergelijks.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Al op http://support.microsoft.com gekeken of deze foutmelding aanvullende informatie verschaft?

Om welk besturingssysteem gaat het eigenlijk? Windows 95, 98, 98SE, ME, 2k, XP home, XP pro…

ik mis nog het een en ander aan info van je…

ik heb even op de site van microsoft gekeken maar niet echt een oplossing gevonden, er stond als enige nuttige dat nadat je het programma IomegaWare hebt geinstalleerd je deze foutmelding krijgt, maar ik heb deze software helemaal niet geinstalleerd.

Zoals al boven de topic stond, gaat het over windows 2000.
Verder heb ik een AMD Athlon XP 1500+

Naar mijn idee zijn er verder geen componenten die nog iets zouden uitmaken maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Ik zal als ik de volgende keer de foutmelding weer krijg eventjes de gehele foutmelding opschrijven.

Als je windows 2000 draait, heb je al in je systeemlogboek gekeken of daar iets meer informatie is te vinden?

Driverprobleem misschien volgens technet