Fout in Snake II of niet?

vbimport

Ik heb een Nokia 3310. Als ik bij Snake II in de help kijk dan staat erin dat je met de slang de muur niet mag raken, maareuh ik kan gewoon door de muur heen en kom er aan de andere kant weer uit (heel leuk en handig!).
Maareuh is dit een fout in de beschrijving of een fout in het spel?
Ik weet nog dat Snake I niet door de muur heen kon…

Vreemd…
Speel zelf geen Snake II, maar daar zitten op paar plekken van die gaten in de muur waar je klein stukje dorheen kan (inhammen), misschien zit daar ergens een programmeerfoutje…

Kun je wel makkelijk een hogere topscore behalen :smiley:

Euh met die gaten in de muur dat is toch met de doolhoven aan?

Hogere score? Euh ik zit nu op 1053…

snake 2 kan je gewoon door muren heen
snake 1 nie
zo simpel ligt ut :smiley:

Dan is het dus gewoon een fout in de beschrijving van het spel…

Kheb ook Snake II en volgens mij hoort dat :slight_smile:

neej, dat is geen fout, dat hoort gewoon zo in dat spel :wink:

Ik speel dat altijd op m’n pa z’n mob, en daar kan ik ook gewoon door de muren heen.

m’n hoogste score is ergens in de 1400 dacht ik

Originally posted by Mootje
[B]Ik speel dat altijd op m’n pa z’n mob, en daar kan ik ook gewoon door de muren heen.

m’n hoogste score is ergens in de 1400 dacht ik [/B]

door de muren heen? Valsspelen hè!! :smiley:

Je kan door de muren omdat je bij de optie “doolhof” gekozen hebt voor “geen doolhof”. Zet je hem op “doolhof 1” heb je hetzelfde veldje maar je kan niet door de muren heen

kweet niet war de fout zit , maar op mn 7110 kan ik ook vrolijk door muren heen lopen dus waarschijnlijk foutje in de beschrijving..dat weet ik niet want ik heb een engelse beschrijving in mn foon staan en daar staat ook gewoob try not to hit the walls.

Dan zat er dus duidelijk iemand bij Nokia te maffen :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
Dan zat er dus duidelijk iemand bij Nokia te maffen :smiley:

Net zoals de meeste CDfreakers nu aan het doen zijn?!

KAn je geen nieuwe gsm krijgen ofzo als je een mega-super topscore hebt bij wnake 2 met megasuper bedoel ik!!!2946!!!
hihi

Niet dat ik je reactie erg intressant vind, maar ik wil wel opmerken dat ik je score erg verdacht vind en denk aan een datakabel… heb ik gelijk?

Ik ken niets van GsMs,MAAR DAN OOK NIETS. kheb een 3310 gekocht omdat dit een goedkoop model was (7000BeF met 3000Bef belwaarde) denk je dat ik een datakabel nodig heb??? I’m the best geef gewoon toe:D

Zover mij bekend is kun je met Snake II maar 2000 punten maximaal halen (en dan zou je schermpje vol met slang moeten zitten)…

Zou dit niet waar zijn: don’t blame me, dit heb ik niet uit een officiele bron ofzow (maar kan me wel iets erbij voorstellen)

Zo, nu ga ik off, tot laterz :smiley:

Kijk,hoe kan ik het bewijzen? heb geen scanner nog webcam,en NEE ook geen datakabel… :d

het zou best kunnen aangezien mn zusje op dr nokia
5110 ook een belachelijk hoge score had…niet over de 2000 geloof ik, maar wel ergens in de buurt…

Kheb net op de site van nokia gekeken,spijtig genoeg geen wedstrijden,kheb wel een prachtig toestelletje gezien… 8310 … check it out