Forum Regels

vbimport

Voor al diegenen die de regels in het engels te moeilijk vinden kan ik jullie maar een advies geven:

LEER ENGELS

regards

Of schaf u een vertaalprogramma aan

vind ik niet erg sies ik ben zelf engels dus voor mij geen probleem.

BaDtObONE

[This message has been edited by Badtobone (edited 27 March 2000).]

heb er zelf ook weinig moeite mee maar ik denk dat die kinders van een jaar of 12 (uit heereveen geloof ik) er wel eens moeilijk mee zouden kunnen hebben

delirium

welke kinderen uit heerenveen???

He ik ben geen 12 jaar en wat is er mis met Heerenveen. Alleen 1082 wil zo graag een member zijn dat hij van die onzin berichter verstuurt. En Cartman die moet daar weer op reageren. En dat broertje Van Geert die is vast 12 maar ja ij vast ook want ander zet je niet van die berichten neer. Maar ik houd er over op want anders krijg je net zo’n Hoolie forum waar iedereen voor kind uitgemaakt wordt en niemand het is (bijna niemand dan)

HEERENVEEN RULLEZZ (Schwetser)

Kom maar op met die re:

Oh ja Jeroen kom je Donderdag nog trainen?
Ik ga wel.

Trouwens is er ook een VV Cdfreaks
kunnen we daar eens tegen voetballen.

Leuk voor Cartman (jeroen) kan hij tijdens de wedstrijd over cd’s praten en zegt er ook eens iemand wat terug

HEERENVEEN B3 RULLES

"Kom maar op met die re: "
is dat nog nodig dan na wat er nu alweer allemaal staat???

delirium

1-0
Wie houd de stand bij ?

Jammer dat je hier geen filters hebt om bepalde mensen weg te filteren, zou heel mooi zijn.

BaDtObONE

mjah vind ik ook, zou prachtig zijn, zoals tijdje geleden toen het nog “normaal” hier was voordat iedereen hier “raar” ging gaan doen, beetje druk aan het worden hier nu, soms verkies ik weer andere forums boven freaks gewoon voor de drukte erop wat vroeger dus omgekeerd was, maarja, we motte erdoor

volgens mij komt het door de toegangklijkheid
(weet niet of dat de goede spelling is) van het internet er zijn nu eenmaal meer jongeren
met een Internet-account en ik bedoel daarbij mensen van een jaar of 13 a 15, een paar jaar geleden had je dat gewoon niet, mensen van die leeftijd vind het leuk om gekke postings te maken al slaat het meestal nergens op.

BaDtObONE

Ben ik het helemaal mee eens redneck. Het wordt steeds drukker met allerlei mensen die niks nuttigs te melden, vragen of op te merken hebben.
Ook wordt ik er moe van dat dezelfde vraag wel 10 keer gesteld wordt in verschillende topics. Ik zou wel willen dat de mensen eerst even kijken of hun vraag niet al eens eerder gesteld is.(effe gal spuwen hoor)

Maar ach, dat buiten beschouwing gelaten is dit nog steeds DE forum voor al je cd wensen.

En zo heb ik zelf ook weer een nutteloze reply in mekaar gezet (

Djewst

Jullie moesten eens weten hoeveel postings ik (en met mij alla andere admins) al heb ‘weggefiltert’ gedelete. Gek wordt je van die crosspostings in alle fora’s.

Maar we gaan vrolijk door…
met schoonmaken…

cdfreaks admin clean team…

en geen onzin kindertjes uit heereveen of waar dan ook…

regards