Foongrep?

vbimport

Hallo, weet misschien iemand hoe je foongrep kunt laten samen werken met de nieuwe CD-foongids van KPN, met de 1999 gids gaat het wel, maar kan het ook met de maart 2000 gids.
Alvast bedankt

Foongrep is niet meer, dus ook geen upgrades,

Thanks

Ik weet dat ze een hele tijd geleden, het Foongrep verhaal tot cat. illegaal hebben gebombardeerd.

Maar toch zag ik een maand geleden iemand in het ASdvertisement Forem, posten dat hij CD-foongids 2000 verkocht + foongrep daarvoor…
Dus vraag ik me af…is er dan toch leven na de dood voor FOONGREP?

greetz,
Mercurius

lol…verkeerde topic

[This message has been edited by Mercurius (edited 26 May 2000).]

Mercurius, waar heb je dat gevonden ik vind er niks van.
Groeten

hmm nou lekker ik zoeken en denken een nieuwe foongreb te d/l
stuiter ik op jullie forum ennn ggggrrrrrrrrrrrrrrrrr

maar goed eigenwijs als ik ben verder gaan zoeken die oude foongreb heb ik wel maar ja we willen een nieuwe

en laat ik nu dus wel op deze zijn gestuiters alleen is de naam ervan verandert ;ppppppppppp

nou heb ik hem wel binnen maar nog niet gecheckt op werken /viri wel zo belangrijk maar ja deze werkt met de versies :

Foondump is getest en werkend bevonden met de volgende versies van de CDFoonGids:
Consumenten Voorjaar 2003 CM1.2003
Zakelijk 2 van 4 2003 ZM2.2003

dus er is nog hoop en ja kweet het tis laat maar ja beter laat dan nooit

Je kunt natuurlijk ook www.zoekopnummer.ath.cx raadplegen :slight_smile:

ja da`s ook een goede voor particulieren maar mensen die het willen gebruiken in een db hebben geloof ik liever foongreb
maar goed we wachten het wel af :wink:

kijk hier eens in de FAQ van Capimonitor, heb ik wel eens e.e.a. gezien :wink:

of hier…

yep die laatste had ik dus ook gevonden nou ja in elk geval nu weten de gene die hem willen waar die uithangt :wink:

foongrep is niet meer, zoek eens bij google naar foonrip en foongrip, en voor niet hier klikken :slight_smile: