Flitspaal onschadelijk gemaakt

vbimport

Ik hoorde vanmiddag wat op het radio nieuws
waar ik toch ff van heb genoten en zeker hard
om heb moeten lachen…
ik weet niet meer precies in welke plaats het was
maar een paar bromfietsers hebben een flispaal
uitgeschakeld door heel vaak achter elkaar heel
snel voor dat ding door te rijden waardoor
dat ding zo vaak flitste dat het rolletje op was en
er geen automobilisten meer geflitst kunnen worden…
DIT vind ik dus echt een strakk aktie…de mensen
die zoiets doen verdienen echt wel een lintje van de
koningin !!

zeker nu er vanavond weer een brief van het centraal
Justitioneel Incasso buro op de trap lag met een acceptgiro erin van 180,- de stomme fuckers…

hehe die gasten zijn zeker gaaf :slight_smile:

Damn 180piek is aardig wat kan je toch leuke dingen mee doen…

zeker nu er vanavond weer een brief van het centraal
Justitioneel Incasso buro op de trap lag met een acceptgiro erin van 180,- de stomme fuckers…

Zo te zien wel vaker mee te maken gehad. Zag laats bij wannahaves(YORIN) een apparaatje dat alle vaste snelheids controles incl. lussen in de weg in een soort data base heeft staan.

Met dit apparaatje in de auto hoef je dus niet meer bang te zijn dat je geflits wordt door een paal of lus in de weg.

Kost z’on 1500,-, misschien de moeite waard.

mzzl

Gewoon goed blijven opletten. Dan kan je misschien die 1500 gulden besparen.

Dat dacht ik bij mijn zelf ook!! Ik let wel goed op, nou mooi niet!! Rijd er zo’n undercover auto achter mijn met radar en alles erop en eraan. Weet je wat die zei!!

Nou raad een …!!!

U rijdt te hard, ow ja niks van gemerkt. Uw rijdt 180 op de autosnelweg. Dat kwam mijn nog zuur te staan. Gelukkig gingen er nog een aantal meet correctie af. En uiteindelijk kwam hij op een snelheid van 168. Dus dat was 48 kilometer te hard. Dat kwam mijn op een bekeuring van 575 gulden te staan. Nou daar had ik wel flink van kunnen stappen.

is wel stijl jah!

Gewoon keurig aan de snelheid houden en je hebt nergens last van :wink:

Meetcorrectie bij vaste flitspalen is overigens 3 kilometer per uur of 3% wanneer de toegestane snelheid meer is dan 100 km/u (stond zo mooi op de bekeuring die ik ooit kreeg, na correctie 54 of zo…60 piek)

Ach, er zijn allerlei verhalen over het “saboteren” van flitspalen. Mensen die omdraaien en er meteen weer langsrijden en dan claimen dat het niet kan, 2 bekeuringen op dezelfde camera zo kort achter elkaar, dan moet de camera wel kapot zijn…dat soort verhalen

Ach, dan kennen jullie deze site ook wel:
http://www.tuftufclub.com/

ja tax, ik denk dat zowat elke nederlander met een auto
en internet aansluiting die site wel kent of tenminste
moet kennen :slight_smile:

en dat apparaatje zou wel heel erg handig alleen iets
te duur voor mij…misschien dat ik een gewone radar detector aanschaf…

Of je laat je altijd rijden door je prive chauffeur!!! Kost wel een paar centen. Maar het bespaard jou wel heel wat bekeuringen op jaarbasis.

Of zeg nou zelf je heb toch internet!! De wereld ligt aan je voeten genagelt. Je hoeft de deur niet eens meer uit. Werken, leren of uitgaan kan je allemaal via het internet. Nou auto weg doen. En je leven slijten achter het internet. Niks kan je dan meer gebeuren.

Het is opzich wel een leuk idee, maar ik zie mezelf daar echt niet in. Zonder buiten lucht nooit meer weg hoeven noway!! Dan maar een paar bekeuringen, dan heel me leven binnen zitten. Dan heb je tenminsten nog lol in je leven. Anders misschien ook wel maar op een andere manier!!!

Ik heb al zoveel bekeuringen gehad… pfff… daar had ik gewoon een superdikke server voor kennen kopen om CDfreaks op te kunnen draaien! :wink:

Laatste tijd voorzichtiger! :stuck_out_tongue:

Hmmm Wookie da’s niet slim… ik heb er nog 0 op mijn naam staan en dat wil ik zo houden… alhoewel een beetje extra gassen altijd aantrekkelijk is :slight_smile:

Originally posted by Wookie
[B]Ik heb al zoveel bekeuringen gehad… pfff… daar had ik gewoon een superdikke server voor kennen kopen om CDfreaks op te kunnen draaien! :wink:

Laatste tijd voorzichtiger! :stuck_out_tongue: [/B]

My too Wookie

Ach kunnen we elkaar de hand schudden. Ben ik toch niet de enige waar en ongeluk zich achtervolgd!!

Hou toch op. Ik was onlangs ook mooi de lul. Door een nood stoplicht gereden (niet eens gezien). In plaats van me direct staande te houden stuurde die lullo’s de prent naar mijn huisadres toe. 180 piek dus. Had ik hem net betaald kreeg ik er weer een. Nu voor te hard rijden. Gelukkig (dit keer) maar 60 piek. Ik zag trouwens in mijn woonplaats dat men geprobeerd heeft zo’n roodlicht camera in de fik te steken. Was mislukt. :frowning:

Damn ik wil ook bekeuringen kunnen halen… :slight_smile:

Originally posted by whatever

omdat ik in zo`n gulle bui ben mag je de mijne wel hebben :slight_smile:

En de mijne ook wel dus geef maar even je huis adres!! Stuur ik hem wel toe aan jou!!!

Proces verbaal kun je voor verschillende overtredingen krijgen…hoeft niet per se snelheidsovertreding te zijn…

Openbare dronkenscha, door rood lopen, politieagent uitschelden, openbare geweldpleging, vandalisme…om maar eens wat op te noemen :wink:

Hee Whatever misschien een ideetje ga eens naakt over straat lopen. Dan weet je zeker dat je een proces-verbaal aan je broek ktijg. Of vind iets anders waarvan een proces aan je broek krijgt.

al 3 keer 60 gulden gehad (tot 10 km te hard gereden…)

Ik heb er nog maar een drietal gehad maar het waren er drie mooie. Driemaal rond de 400fl. (±8000) en dit steeds voor een beetje te rap rijden (in de bebouwde kom, op de autostrade en in een woonzone). Ik heb hier in Miami zo een apparaatje zien staan dat alle radars kan detecteren. 108$ Ben aan het denken om mij dat aan te schaffen maar, gaat dat wel in Belgie?
:slight_smile:

Originally posted by Fer2000
[B]

Hee Whatever misschien een ideetje ga eens naakt over straat lopen. Dan weet je zeker dat je een proces-verbaal aan je broek ktijg.
[/B]

dat gaat moeilijk als je naakt over straat loopt he ?