Flits

He misschien kunnen we voor Flits een aanbevelingsbrief schrijven zodat zij bij een nieuwssite kan gaan werken aangezien zij dagelijks bijna alle posts van nieuwssites hier neer plant! :stuck_out_tongue:

1. Flits is een zij ipv een hij

2. dit hoort mijns inziens hier niet thuis

3. …dat houdt ik maar voor me

Originally posted by Smart@$$
3) …dat houdt ik maar voor me

He, it’s a free country! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Sorcerer
[B]

He, it’s a free country! :stuck_out_tongue: [/B]

volgens mij denk ik dat hij denkt dat zij een domme snol is ofzo. door het copy + pasten. maar dat weet ik natuurlijk niet zeker doordat ik niet kan denken wat hij denkt
en volgens mij ging het ‘‘newsposter’’ om de frontpage ipv het forum. Alleen jammer voor jullie dat ik het forum heb gebookmarked en niet de frontpage. Ik kom daar dus nooit. Ik vind het wel raar dat er geen link is van forum > frontpage, of moet ik een bril kopen ofzo

Originally posted by Totibbs
[B]

volgens mij denk ik dat hij denkt dat zij een domme snol is ofzo. door het copy + pasten. [/B]

Puntje drie ging niet over wat ik denk over flits, maar over een ander, niet nader te noemen, persoon.

Puntje drie ging niet over wat ik denk over flits, maar over een ander, niet nader te noemen, persoon.

oh je bedoelt mij zeker :o jij bent idd geen persoon :wink:

Alleen jammer voor jullie dat ik het forum heb gebookmarked en niet de frontpage. Ik kom daar dus nooit. Ik vind het wel raar dat er geen link is van forum > frontpage, of moet ik een bril kopen ofzo
Volgens mij moet je een bril kopen! Onder aan de pagina staat:

< Contact Us - CDFreaks.com >

en dan druk je op de rechter ;)!

En op de eerste forum pagina (die met die grote tabel) staat het ook rechts boven!

Jawel!

Goh, wie zal dat toch zijn!

volgens mij denk ik dat hij denkt dat zij een domme snol is ofzo. door het copy + pasten. maar dat weet ik natuurlijk niet zeker doordat ik niet kan denken wat hij denkt

Dat denk ik absoluut niet, flits rullt zelfs! Alleen viel het me op dat bijna alle posts van verschillende pagina’s hier door Flits! worden neergezet. Dit viel me op omdat ik zelf ook altijd dit soort pagina’s afstruin naar news voor de frontpage!

Maar misschien moet Flits ook maar newsposter worden, dit forum is aardig referentie materiaal! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Azrael
[B]Volgens mij moet je een bril kopen! Onder aan de pagina staat:

< Contact Us - CDFreaks.com >

en dan druk je op de rechter ;)!

En op de eerste forum pagina (die met die grote tabel) staat het ook rechts boven!

Jawel! [/B]

wie gaat er dan ook naar onderaan de pagina:confused:
maarja ik heb het gevonden. ik ik zal elke dag kijken of er nieuws is van…

Flits

[B]

wie gaat er dan ook naar onderaan de pagina:confused:
maarja ik heb het gevonden. ik ik zal elke dag kijken of er nieuws is van…

Flits [/B]

als je op het nl cdfreaks
site nieuws post houd dat volgens mij in dat je elke dag nieuws moet posten, en ik heb daar niet elke dag tijd voor vanwege m’n werk.
QUOTE]Originally posted by Totibbs
[B]

volgens mij denk ik dat hij denkt dat zij een domme snol is ofzo. door het copy + pasten. [/B][/QUOTE]
voor een domme snol moet je volgens mij een niet eens kunne copy pasten, en doe je het met alles wat los en vast zit.

Originally posted by flits
voor een domme snol moet je volgens mij een niet eens kunne copy pasten, en doe je het met alles wat los en vast zit.

:stuck_out_tongue: dat moet je es voordoen!

als je mij wil aan melden omdat ik regelmatig nieuws post vind ik dat je dan ook mr belvedere moet aan melden voor nieuwsposting omdat hij hier ook regelmatig nieuws post

Originally posted by flits
als je mij wil aan melden omdat ik regelmatig nieuws post vind ik dat je dan ook mr belvedere moet aan melden voor nieuwsposting omdat hij hier ook regelmatig nieuws post

Ik ben liever die hard freaker , maar ik laat mij verassen (bijna sinterklaas he) :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: