Flikkerend beeld

vbimport

nou was ik net lekker aan het internetten begint mijn beeld te flikkeren als of het op een house party was.
nou wil ik graaq weten wat dat was.
ik denk zelf namelijk dat het geen hardware fout was maar iets anders weet alleen niet wat.

b.v.d.

tikje je monitor erbij of niet?

loszittende vga of voeding kabel ?
magneties (hoe schrijf je dat ?) veld van een ander apparaat zoals gsm, speaker ofzo in de buurt ?

Originally posted by xian
loszittende vga of voeding kabel ?
magneties (hoe schrijf je dat ?) veld van een ander apparaat zoals gsm, speaker ofzo in de buurt ?

magnetisch :slight_smile:

euh van magnetisme krijg je toch geen geknipper? daarvan krijg je toch wegtrekkend beeld en doortrekkende kleuren?

het kan interferentiestoring van een tv zijn!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

magnetisch :slight_smile:

euh van magnetisme krijg je toch geen geknipper? daarvan krijg je toch wegtrekkend beeld en doortrekkende kleuren?

het kan interferentiestoring van een tv zijn! [/B]

wijsneus !

Originally posted by xian
[B]

wijsneus ! [/B]

LOL:p

het kan interferentiestoring van een tv zijn!

de tv staat aan de andere kant van de kamer en uit dus dat lijkt me sterk en de gsm zit veilig in mijn broekzak.
toen ik de computer opnieuw opstarten was alles in 1 keer weer goed :confused:

Originally posted by bmad
[B]

de tv staat aan de andere kant van de kamer en uit dus dat lijkt me sterk en de gsm zit veilig in mijn broekzak.
toen ik de computer opnieuw opstarten was alles in 1 keer weer goed :confused: [/B]

dan zou ik ff afwachten en het aanzien!

[B]

dan zou ik ff afwachten en het aanzien! [/B]

dank voor de grote hulp :stuck_out_tongue:

Originally posted by bmad
[B]

dank voor de grote hulp :stuck_out_tongue: [/B]

tja… :smiley:

Sommige monitoren die niet geheel aan de Plug 'n Pray standaard voldoen springen af en toe op een verkeerde refreshrate. Dit gebeurt vaak als je b.v. eerst je PC aanzet en iets later je monitor. Windows ziet dan niet gelijk wat de maximale refresh is van je monitor (Samtron kwaaltje). Overnieuw booten of de resolutie ff terug zetten naar 640 x 480 is i.d.d. een oplossing…

Mazll :wink:

los het op met programma powerstrip (kan ook door een te lage refreshrate) te downloaden op www.download.com